Most olvastam az indexen ( [link] ) hogy például a Ryanair 175 db ugyan olyan gépet vett meg. De ha belegondolunk hogy mire legyártják mind a 175 gépet akkorra már minimum 3 féle új típust mutatnak be. Vagy hogy van ez?
Nem mindig az új típus a jobb. Lásd a dreamlinert, ami egy rakás sz@r, bár tudom, ez inkább kivétel.
A légitársaságok kiválasztanak egy alkalmas típust, és abból vesznek sokat. Így nem kell nézni, hogy melyik pilótájuknak milyen típusra van jogosítása, bárkit rakhatnak bárhova bármikor.
2013. jún. 20. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 anonim válasza:
Másrészt ilyen gigantikus rendelésre elég szép árkedvezményt is kaphattak.
2013. jún. 20. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
A Ryanair low-cost társaság, igyekszik alacsonyan tartani a költségeit, ezért nem is érdeke, hogy sokféle gép legyen a flottájában (minden új típushoz kiképzés kell a személyzetnek, a karbantartóknak, szervizhátteret biztosítani kell stb), és az új modellek presztízse sem számít a tízeurós jegyért sorbanállóknak, ennek a cégnek igáslovak kellenek. Már most is százával vannak 737-800-aik, így az új gépekhez nem kell semmi ilyen extra beruházás. Meg aztán a repülőgépeknél sem olyan gyakori a modellváltás, mint az autóknál, a 737-800 pl. egy több mint 15 éves modell, amely mellesleg egy több mint 40 éves modellcsalád tagja. Az a pár év, amíg legyártják őket, a Ryanair szempontjából csak egy tényező az üzleti tervben.
2013. jún. 20. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
"De ha belegondolunk hogy mire legyártják mind a 175 gépet akkorra már minimum 3 féle új típust mutatnak be"
Valóban, bemutatnak 3-4 új típust, de az új típusok bevezetése elhúzódik. Viszont ez így megéri a légitársaságoknak: a gépek több évtizedig lehetnek szolgálatban, ha pedig csupa egyforma gépük van, akkor sok helyen tudnak spórolni. A pilótákat, karbantartókat elég egyetlen típusra kiképezni, elegendő egy típushoz tartalék alkatrészeket vásárolni és még sok helyen lehet egységesíteni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!