4. alkalommal is megbuktam forgalmi vizsgán. Nem tartottam be a kerékpárosnál az oldaltávolságot. Szerintetek érdemes még foglalkoznom vezetéssel? 5. vizsgán mire számíthatok? Nagyon magam alatt vagyok.
Ha nem tartott kellő oldaltávot, az bizony azonnali bukás helycserével. A kresz szövegében nincs, de ez kocsiszekrénnyi távolságot jelent. Tehát szép nagy oldaltávot.
A zebrás dolog vitatható. Ha a bringás rajta ült, nincs elsőbbsége. Ha tolta, akkor gyalogos.
-------
A későbbi vezetői életed szempontjából az a leglényegesebb, hogy vizsgadrukk nélkül tisztában vagy-e azzal, kinek van elsőbbsége, s tudsz-e határozott lenni. A zebrás dolgot nem számítva ezek a hibák kisebb kockázatúak. Nem ok a feladásra.
Ha rendre be akarsz menni az egyirányú utcába a tiltott irányból, nem adod meg az elsőbbséget a védett útnak, elsőbbséggel rendelkező úton haladva elsőbbséget akarsz adni az alárendelt úton lévőnek, nem tartasz féktávot, nem használod az indexet úgy ahogy kell (s nem úgy ahogy másoktól látod!), ha nem szlalomozol, nem tolsz, stb. akkor van helyed az úton.
Ha nem változott a szabály, akkor az 5. vizsgán 2 vizsgabiztos ül be. Ha ezen is elbuksz, akkor PÁV, ha azon átengednek, akkor kezdődik elölről az egész.
Meg kell oldani okosban, mielőtt végleg elveszik a maradék önbizalmad. Harminc óra alatt nem lehet megtanulni vezetni. Ahhoz, hogy úgy - ahogy gyakorlott sofőr legyen valaki, kell minimum 50 - 70 ezer km. Legyen meg a papír, aztán vezess nagyon sokat, gyűjts minél több kilométert. Szerezz önbizalmat.
Nem volt meg a 30 cm. Miért nem? Addig korrigáld, amíg nem lesz jó. Azt hiszed a rutinosoknak mindig elsőre odateszik? Egy fenét. Bárkit meg lehet buktatni, mivel sok a szubjektív elem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!