Szerintetek is negatív hatással van Magyarországra nézve a Malév hiánya?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Inkább pozitív. A Malév évekig azért nem ment csődbe mert az állam pumpálta bele a pénzt. Veszteségét az államkassza nyelte el egy részben.
A repülés terén meg nem is lehetett érzékelni a Malév kiesését, a többi cég könnyen betöltötte az üresedést. (reptéres haver mondta)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ismereteim szerint a MALÉV évenkénti támogatása 10-15 Millárd volt (ez ellenkezik az EU elveivel) a bevétel ehhez kapcsolódóan meghaladta ezt az értéket, nem beszélve a budapesti hivatalos és turista látogatókról és az itt hagyott pénzekről.
Rengeteg keletről érkezett utas itt szállt át, sokszor a Malév hozta ide őket, és az üzletemberek is gyakran igénybevették budapesti útjaikhoz. Ma nincs ilyen lehetőségük, a fapados nem elég menetrendszerű (azért persze van), de az alapvetően más kategória.
Elbocsátottak 2000 dolgozót.... Soroljam?
Hogy miért volt veszteséges? 20 év alatt kormányaink alatt 16 vezetője volt. Részletezzem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ha már itt tartunk, hogy ellenkezik a mélyen tisztelt, nagyszerű EU elveivel...
kivétel nélkül az összes tagország támogatja mind a mai napig a nemzeti légitársaságukat, csak okosabban csinálják, burkolt támogatásokkal
illetve nem fogják magukat megbüntetni a "nagyok"
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, elvileg nem lehet a szabad és egyenlő esélyek miatt támogatni.
A magyar kormányok tettek, amit tettek, de urban legend, miszerint a Vizer (csak így egyszerűen) főembere )aki nem külföldi) úgymond árulkodott ott fenn, mire többször "ránkszóltak"..
Persze a részletrk is lényegesek, de azok homályban maradnak és történt, ami történt.
Személy szerint én sajnálom a történteket, de tudok hasonló gépállományt üzemeltető európai cégről, ahol a Malév 2000-vel szemben 600 fős az állomány. Sok összetevős dolgok ezek, mindegyike egy-egy csepp a pohárban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A Malévot azért vitte csődbe egy "kedves fekes", hogy a Wizzairt felhozza magasabb szintre. (Ez teljesen nem jött be neki, mivel a Ryanair szinte kitúr minden feltörekvő légitársaságot.)
Ezt mutatja, hogy a magyar kormány nem segített a nemzeti légitársaságunk megmentésében, ellenben a lengyelekkel, akik ~2 milliárd forintot érő támogatást adtak a csőd zélén álló lengyel légitársaságnak és az megmenekült a csődtől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!