Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Szerintetek is negatív hatássa...

Szerintetek is negatív hatással van Magyarországra nézve a Malév hiánya?

Figyelt kérdés

2013. febr. 18. 14:21
 1/7 anonim ***** válasza:
21%

Inkább pozitív. A Malév évekig azért nem ment csődbe mert az állam pumpálta bele a pénzt. Veszteségét az államkassza nyelte el egy részben.

A repülés terén meg nem is lehetett érzékelni a Malév kiesését, a többi cég könnyen betöltötte az üresedést. (reptéres haver mondta)

2013. febr. 18. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Egyértelmű. Nagyon sok átszálló utas hagyta el Ferihegyet (BUD-ot) Ha létezne még a Malév szerintem már régen lenne egy két long haul járat a reptérre.
2013. febr. 18. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
55%

Ismereteim szerint a MALÉV évenkénti támogatása 10-15 Millárd volt (ez ellenkezik az EU elveivel) a bevétel ehhez kapcsolódóan meghaladta ezt az értéket, nem beszélve a budapesti hivatalos és turista látogatókról és az itt hagyott pénzekről.

Rengeteg keletről érkezett utas itt szállt át, sokszor a Malév hozta ide őket, és az üzletemberek is gyakran igénybevették budapesti útjaikhoz. Ma nincs ilyen lehetőségük, a fapados nem elég menetrendszerű (azért persze van), de az alapvetően más kategória.

Elbocsátottak 2000 dolgozót.... Soroljam?

Hogy miért volt veszteséges? 20 év alatt kormányaink alatt 16 vezetője volt. Részletezzem?

2013. febr. 18. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
0%

ha már itt tartunk, hogy ellenkezik a mélyen tisztelt, nagyszerű EU elveivel...


kivétel nélkül az összes tagország támogatja mind a mai napig a nemzeti légitársaságukat, csak okosabban csinálják, burkolt támogatásokkal

illetve nem fogják magukat megbüntetni a "nagyok"

2013. febr. 18. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Igen, elvileg nem lehet a szabad és egyenlő esélyek miatt támogatni.

A magyar kormányok tettek, amit tettek, de urban legend, miszerint a Vizer (csak így egyszerűen) főembere )aki nem külföldi) úgymond árulkodott ott fenn, mire többször "ránkszóltak"..

Persze a részletrk is lényegesek, de azok homályban maradnak és történt, ami történt.

Személy szerint én sajnálom a történteket, de tudok hasonló gépállományt üzemeltető európai cégről, ahol a Malév 2000-vel szemben 600 fős az állomány. Sok összetevős dolgok ezek, mindegyike egy-egy csepp a pohárban.

2013. febr. 18. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Szerintem a legjobban a pótlás nélkül maradt regionális járatok hiányoznak, mert így a korábbinál is esélytelenebb, hogy Budapest és vele Magyarország regionális üzleti központtá váljon.
2013. febr. 18. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

A Malévot azért vitte csődbe egy "kedves fekes", hogy a Wizzairt felhozza magasabb szintre. (Ez teljesen nem jött be neki, mivel a Ryanair szinte kitúr minden feltörekvő légitársaságot.)


Ezt mutatja, hogy a magyar kormány nem segített a nemzeti légitársaságunk megmentésében, ellenben a lengyelekkel, akik ~2 milliárd forintot érő támogatást adtak a csőd zélén álló lengyel légitársaságnak és az megmenekült a csődtől.

2013. márc. 19. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!