Francia, olasz autósok! Ti is jót nevettek magatokban ezen, hogy az autóink annyira rosszak?
20 éve francia autóval jár mindenki a családban gyakorlatilag 0 meghibásodással. Mindig sokkal szebb, jobb autóval jártunk, mint ha az adott összegből németet vettünk volna. Soha semmilyen hátrányt nem éreztünk, és mindig kellemetlen volt beülni egy hasonló kategóriás német autóba.
És még mindig mást se hallok/olvasok, hogy a francia-olasz így megy úgy f.s, olyat ne vegyél. Vegyél németet, mert az a világ teteje, főleg a fócvágeny.
Tapasztalt francia autó tulajdonosként már tényleg csak nevetek ezeken, és jellemzően biztatni szoktam az ismerőseim, hogy vegyed csak a németet, aztán ne gyere sírva, hogy a mindenek felett álló 1.2-es Polod elromlott...
Valahogy éreztem, hogy mindenki jön majd a példáival, hogy "bezzeg az én autómban 2 millió km van, és még olajat se kellett benne cserélni"
Mindig ez megy :)
Nem furcsa, hogy gyakorlatilag SENKI nem áll melléd és jelenti ki, hogy a francia jó kocsi, netán jobb mint a német kocsi?
Mindenki más hülye csak Te vagy a megnem értett zseni. Ugye?
Na meg szerinted miért megy mindig ez? Nem gondolod, hogy oka van?
16-os válaszolóval egyet tudok érteni. Amit még hozzátennék szemléltetésképpen.
Pl.: Egy francia autó kitalál egy új típust, ebbe megtervezik az elektronikát aminek a legyártására a BOSCH-t kérik fel, és azt mondják hogy 500.000ft legyen az elektronika. Jól van legyártják.
Egy német autó kitalál egy új típust, szintén a BOSCH-t kérik fel az elektronika legyártására, csak annyi a különbség hogy ők nem 500.000-ért rendelnek elektronikát hanem 1.000.000-ért.
Szinte ugyanaz az elektronika, ugyanaz a feladata. Csak az egyik 500.000 ft a másik 1.000.000 ft. Szerintetek mi a különbség köztük?
Mondom én, hogy mindenki hülye csak Te vagy az okos:))
Nevetséges vagy.
Az azért vicces különben, hogy ide jöttél Francia autót Isteníteni meg Németet fikázni, de jó nagyot koppantál:))
Akkor még egy francia fikázás.
Haver kocsijában most van 150 000 km peugeot 307 2.0 hdi 90 Le (újonnan vette) 8 szelepes (ezt a motort istenítik)
Nagynyomású szivattyú 300 e körül
Most pedig egy nyomásállító szelep döglött be valószínűleg ez legalább 100 e ft
Meg néhány aprobb javítás.(futóműnél stb)
A passatunknál (pd) még semmi ilyen gond nem volt pedig 300 e km van benne
Haver is ott jár hogy inkább AUDI-t vesz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!