Francia, olasz autósok! Ti is jót nevettek magatokban ezen, hogy az autóink annyira rosszak?
20 éve francia autóval jár mindenki a családban gyakorlatilag 0 meghibásodással. Mindig sokkal szebb, jobb autóval jártunk, mint ha az adott összegből németet vettünk volna. Soha semmilyen hátrányt nem éreztünk, és mindig kellemetlen volt beülni egy hasonló kategóriás német autóba.
És még mindig mást se hallok/olvasok, hogy a francia-olasz így megy úgy f.s, olyat ne vegyél. Vegyél németet, mert az a világ teteje, főleg a fócvágeny.
Tapasztalt francia autó tulajdonosként már tényleg csak nevetek ezeken, és jellemzően biztatni szoktam az ismerőseim, hogy vegyed csak a németet, aztán ne gyere sírva, hogy a mindenek felett álló 1.2-es Polod elromlott...
Mindenki azt a márkát tolerálja ami neki tetszik. Bevallom a legelején számomra is a német autó volt az etalon. Most már rájöttem, hogy nincs olyan, hogy rossz autó! Illetve van, de arról nem az autó tehet, hanem aki hajtja. Ha egy autó megkap minden gondoskodást akkor annak bírnia kell, legyen az japán, német, olasz, francia, svéd...
A minőségbeli különbség már más tészta. De nem várhatunk el olyan minőséget egy Swifttől mint egy V40-től.
"Mindig sokkal szebb, jobb autóval jártunk, mint ha az adott összegből németet vettünk volna."
Akkor is ezt mondanád, ha Renault Twingód, vagy Fiat Multiplád lenne?
Nem akarom erősíteni a sztereotípiákat, de anno a család, a barátok és a kollégák heves tiltakozása ellenére vettem egy Clio-t. Én is azt hittem, hogy ezek csak legendák. Nem akarom felsorolni, hogy hányszor és mivel volt szervizben, de az talán mindent elárul, hogy már majdnem ott tartottam, hogy kalapáccsal beverem a fedélzeti komputer kijelzőjét. Nem telt el úgy két-három hónap, hogy ne örvendeztetett volna meg valami hibaüzenettel. Elektronika terén nagyon gyenge minőségű volt. Csak FF-nek (fos francia) hívtam, nem kocsinak. Gyorsan túl is adtam rajta, majd vettem egy H Astrát (hasonló kategória). Beletekertem 170 ezer kilométert és a kötelezőkön kívül nem volt szervizben. Itt megjegyezném, hogy a Clio is megkapott mindent, ami kellett, hiszen garanciális verda volt az is (újan vettem mindkettőt). Kényelem szempontjából pedig semmi különbséget se érzek, igaz ennél a kocsinál nem gyomorgörccsel ülök be, hogy mit talál ki a komputer. Ez azért nagy pozitívum.
Persze ettől még biztosan vannak jó francia és olasz kocsik, nekem nem volt vele szerencsém.
Nekem Audi A6 van, egy régebbi meg egy újabb. Meg majd ezek után is Audi A6 lesz.
Biztos szarok a német kocsik, persze. Csak épp az enyémek nem akarnak az Istenért se megdögleni. Egyik nagyon közel a millióhoz másik meg már fél millió felett jár (km-ben). Mutass már egy Renaultot amiben nem volt motor cserélve és egy millió km van benne!
Egyébként pont lesz@rom, hogy ki mit gondol a Német kocsikról. Én
még soha nem csalódtam bennük!
A feleségemnek viszont van egy Renault-ja. Na... Az biztos, hogy én többet nem engedek Renault a házhoz hozni még ha családi háború árán kell megakadályozni akkor se.
Csak úgy megsúgom, hogy a kis aranyos Renault fenntartása többe van mint a felső kategóriás Német batáré.
Amikor a kis aranyos a szerelőnél áll persze jól jön, hogy van a háznál egy régi millió km-es Német sz@r ami bármikor pöcre indul és elmegy bárhova ha van benne olaj meg gázolaj.
4 autómból 3 német volt 1 olasz. Rémálom volt az a pár év amíg azt a fiatot használtam. Az első adandó alkalommal eladtam. Milyen minőség az amikor 3 éves ajtóról lemálik az ajtókilincs? Leesnek a rádio gombok. Egyébként a parkoló autokat a városba végignézve 80% nál láttam ezt a hibát!
Én nagyon örülök ha neked sikerült azt a pár darabot kifognod ami sikeredett, de én maradnék a német márkánál továbbra is.
A Németek annyival jobbak, hogy a franciákat egy lapon se lehet velük említeni.
Saját tapasztalat is van.
Audi A4
VW Passat
Renault Laguna (blahhh)
Oké, hogy ti életetek során kifogtatok 1 szar franciát.
De nekünk 20 év alatt volt ha jól számolom 7 franciánk. Peugeot, Renault, Citoren, diesel, benzines, minden volt. Most el kéne hinnem, hogy ilyen szerencsések vagyunk, hogy egyik sem akart szar lenni? Évi 30-40 ezer Km-ről van szó. Nem egyben bőven 200e fölött volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!