Az automata váltók Európában is el fognak terjedni?





Kicsit lemaradtál, nyugaton az új autók esetében már az a ritka, ha normális váltós az autó. :-)
Szerintem baromi kényelmes, a fogyasztásban meg csak akkor látsz különbséget, ha a normális váltóssal úgy váltasz, ahogy senki a világon: mindig a legalacsonyabb fordulatszámon járatod a motort. :-) Nekünk Audi A7-esünk van, automata, 7 literrel bőven elszaladgál autópályán - mennyit tudnék spórolni szerinted, ha rendes váltós lenne? Fél litert? Hát, nagyot nem kaszálnék a benzinspóroláson. :-)))
Aha. És mi erről a "folyamatról" a véleményetek?
Nekem az, hogy ez jó dolog, de azért sportkocsiban elég gáznak tartom az automata váltót, szinte már a kategória megszégyenítése. Viszont kényelmes, családi, utcai, hétköznapi autókban nem sok értelmét látom a kézi váltónak, főleg, hogy az automata nem drágább.










szerintem az a legjobb hogyha minden autóhoz gyártanak egy jó kézi és egy jó automata váltót és mindenki olyat vesz amilyet akar.
én pl. szeretek váltogatni. csak a dugókban lenne jó az automata de szerencsére ritkán kell ott ülnöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!