Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Hogyan kell helikopter vezetni?

Hogyan kell helikopter vezetni?

Figyelt kérdés

Nagyon szeretném megtudni hogyan kell, filmekben már láttam hasonlót de szerintem nem sok köze van hozzá így szeretném megtudni a valóságban hogyan kell

előre is köszi a válaszokat


2012. máj. 31. 13:12
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Hát igen, a filmekben mindig a botkormányt rángatják meg tapossák a pedálokat, sőt még azt a sok kapcsolót is birizgálják. Azok természetesen csak dísznek vannak, valójában egy ájfónról vagy androidos okostelefonról lehet őket irányítani.
2012. máj. 31. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem dísznek vannak a kapcsolók. Hidraulika rádió jeladó istennyila kapcsolói azok mind. de mindenből 2 van és azért tűnik olyan soknak. Ha a kocsiban is mindent kapcsolóra hoznál ki pl ablaktörlő ,gyújtás topított helyzetjelző stb az is teli lenne verve kapcsolókkal. nézd meg a navigátoros rally autók belterét ,azok olyanok.

És túl sok James Bondot néztél ha azt hiszed okostelefonnal csakúgy lehet vezetni. :D

egy robotrepülőt esetleg de azokat úgy fejlesztik ki eleve hogy távirányításúak.

2012. máj. 31. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Kedves második: [link]
2012. máj. 31. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Irónia??

:P

2012. máj. 31. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Ezt nem lehet így leírni, érezni kell. Állítólag az egyik legnehezebb helit vezetni. Én is csak elméletben tudom, gyakorlatban sajna nem :(


Bottal: amerre tolod arra fog menni, előre hátra, oldalra.

Pedál: mivel a farokrotort vezérli, arra fog elfordulni amerre elléped


Kollektív és gázkar: tekered, akkor adod rá az erőt, felhúzod, akkor elkezd emelkedni a heli.


A tanfolyamon mindig egy-egy kontrolt próbálsz csak te, a többit az oktató kezeli. Amikor egyesével már mennek, akkor kettőt egyszerre, majd többet. Először a lebegést kell megtanulni, hogy érezd hogy mozog a heli, milyen manőverre hogyan reagál. Utána előre, hátra, oldalra mozgás, egy helyben forgás, emelkedés, süllyedés.


Felszállás:


Adod rá a gázt, majd kollektív felhúz, és közben a farokrotor forgásának kicsit ellentartasz a bottal. Elkezd emelkedni, közben folyamatosan megpróbálod egy helyben tartani, persze itt már mindened jár egyerre (kezek, lábak).


Elemelkedett, akkor előre tolod a botot, elindul előre. Utána visszahúzod a botot, hiszen egyébként fejre állnál...


Amikor már van sebesség, kicsit emelkedsz, botot visszahúz hogy egyenesbe állljon a heli, utána megint középre.


Leszállás: a repülőhöz hasonlóan az a trükk, hogy ahogy elkopik a sebesség, csökken a felhajtóerő -> gázkarral kell játszani, kollektívot húzva pótolni a kiesettt felhajtóerőt.

2012. máj. 31. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Dika1234 válasza:
Nem is olyan rossz az amiket le irkáltok itt!! Persze az elméleti része jó de nem tökéletes.. De amugy grat.. Laikusként tök jó
2013. szept. 6. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!