Szmogriadó táj. Fokozatot miért nem veszik az autósok komolyabban? Miért ültök ilyenkor autóba?
Olyan ez. mint a szén-dioxid kibocsájtási kvótarendszer. MI nem használjuk fel az összeset , a maradékot eladjuk Japánnak( meg ki tudja kinek), mert a saját kvótájuk nem fedezi a kibocsájtásukat.
Te most ingyen átadtad a többieknek a kvótádat xD
ma 12:11
Sajnos ez így van, de attól még a gyerekeink majd álarcban fognak járni iskolába, mert elviselheteten lesz a levegő. Régen az ilyen riogató képeket nem akartam elhinni ma pedig már valóság....
Alapvetően a belvárosiakat kérdezném...
Azért ha belegondolsz abba, amíg nem volt végig M0ás mennyi kamion volt a városban. Akkor nem számított a szmog, mert a környezetvédők inkább megfulladtak, minthogy belemenjenek az elkerülő megépítésébe. Akkor ez nem volt baj, meg amúgy is a tranzitforgalomra fogták.
Ez a jelenség megszünt, azóta viszont ugyanúgy kb évben van szmogriadó.
Talán meg kellene kérni a BKVt, hogy cserélje a buszparkot euro5ösre, javítson a tömegközlekedésen, és akkor nem autóznának az emberek.
Ha akkor sem szünik meg a szmog, akkor a sok parasztot kellene kitelepíteni, aki minden szemetet beledob a kályhába/kazánba..
"
Talán meg kellene kérni a BKVt, hogy cserélje a buszparkot euro5ösre,
"
A buszok szerintem a szennyezésnek csak kis hányadát adják. Lehet hogy nagyon füstöl, de egy busz elvisz 100 autónyi embert. És 100 autó jóval többet füstölög együttvéve mint egy busz.
Főleg hogy most a riadókor figyeltem a plaketteket, olyan dízel autónak is volt zöld plakettje, ami úgy füstölt mint egy gyárkémény. És ez az autó ráadásul K-val kezdődő rendszámmal rendelkezett..
A BKVnál kb 1500 korszerűtlen busz van, azárt az elég nagy koromkibocsájtó tényező. És a korom csak növeli a szállópor koncentrációját.
Nem kell mellébeszélni, korszerűsítsen a bkv.
Egy busz amúgy sem visz el 100 autónyi utast, ez egy kis túlzás azért ( bár értem mire gondolsz).
Nem akarom a dízeleseket sem védeni, de ha épp szombat reggel útközben behal a turbója ( mert az a garázsban állás közben nem romlik el ), akkor hagyaja a város közepén? Ha meg megvette anno részletre, és most nem bírja szervizeltetni, és azért füstöl? Ugyanúgy nem kellett volna lehetővé tenni ekkora autóhitelezést, mint ahogy a lakáshitelezést sem...
Visszatérve az alapgondoltara, van olyan , amikor BKVval nem megoldható az utazás. Olyankor autózzon akinek kell. Van amikor BKVval 3*annyi idő mint autóval, olynakor autózzon aki siet.
Ez a budapesti szmog kérdés ez elég összetett dolog szerintem ( mint az ország össze többi baja), nem lehet azt mondani, hogy egyik vagy másik tényező korlátozásával elmúlna.
Volt szmogriadó tavaly is, tanulni kellett volan belőle. Nem akkor elrendelni korlátozásokat, amikor már baj van, hanem jóval előbb kéne cselekedni.
"Nem kell mellébeszélni, korszerűsítsen a bkv.
Egy busz amúgy sem visz el 100 autónyi utast, ez egy kis túlzás azért ( bár értem mire gondolsz). "
Mégis te beszélsz mellé...
Egy busz ne vigyen el 100 autónyi embert, legyen 50. És akkor már benne van az hogy nem minden autó 1 fős.
Akkor sincsen egy busznak 50x akkora kibocsátása.
Emellett a BKV menetrend szerint jár akkor is füstöl ha kevesebben vannak rajta. Pont ezért kellene ilyenkor a Tisztelt autósoknak az elkényelmesedett hátsóját áthelyeznie a buszra, és talán nem fulladnánk meg...
Dehát amíg egyesek szharni is autóval mennek, mit váruk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!