Jogsi 97.100ft-ért? ( ( ( () ) )
"
csak a levizsgázáshoz elég a 30 óra, közlekedni úgysem lehet az autósiskolában megtanulni, az annál hosszabb folyamat.
"
Ezzel azért vitáznék egy csöppet.
Az igaz hogy az autósiskolában nem fogsz valós rutint szerezni, ahhoz még több év sem elég. Viszont azt ne felejtsük már el, hogy jobb esetben az oktató folyamatosan új dolgokat tanít neked, és én állítom, hogy nagyon sokaknak akinek 30 óra után meglett a vizsgája, még az 50. óra után is tudna újat mondani/mutatni!
Én vettem valami 10 pótórát, mert egyrészt nem voltam magabiztos (úgy nem akartam odamenni vizsgára, hogy vagy meglesz vagy nem) másrészt úgy éreztem hogy azért még rámférne. Tudtam vezetni, de azt is tudtam hogy az oktatómnak van még mit elmondania az alapokról is. Nagyon jól döntöttem. Szinte mind a 10 órán tanultam még új dolgokat, amik előtte nem jöttek elő, mert nem volt olyan szitu... Pedig jó oktatóm volt, nagyon sokat tanultunk az alap 30 órában is, és szerintem még utána is meglett volna simán a vizsga. Viszont egyszer vagy ott, egyszer kell megtanulni vezetni, de akkor jól. Rá kell szánni a pénzt és az időt, nincs mese. Így még mindig olcsóbb, mintha a saját bőrödön tanulod meg, ezt ne felejtsük!
Miket is tanultam a plusz 10 órában?
Röviden:
Nagy forgalmú út, nem akartak beengedni, mi ilyenkor a teendő? (finoman nyomod az orrod, ha ezt nem mondja az oktatóm, sokkal többet szenvedtem volna az ilyen szitukban a forgalomban).
Szűk egyirányú utcában gyerekek játszottak bal oldalt, jobbra nem parkoltak autók. CSak a sarok előtt. Gyerekekre figyeltem, majdnem elvittem a jobb oldali álló kocsi tükrét. Tanulság: mindig nagyon kell figyelni, és ha ilyen van, inkább lassítani, akár meg is állni...
Amúgy meg ügye szűk heleyn inkább balra húzni, mert azt az oldalt jobban érzed mint, a jobbot.
Piros lámpánál állva célszerű nézni a tükröt, hogy a mögötted jövő megáll-e (a mögöttünk jövő egyszer majdnem letolt bennünket). Ha nagoyn gyors, villogtatni a féklámpát, esetleg duda, ha tudsz inkább előrébb gurulni...
Kukás autó kikerülésénél ténleg inkább nagyobb helyet hagyni, mert egyébként nincs látás, ha nincs látás, sosem fogod tudni kikerülni...
És még sorolhatnám... Ez mind szitu függő, amit nem tudsz befolyásolni. Vagy előfordul, vagy nem. Ha előfordul, akkor megbeszélitek, ha kell (és van rá mód) visszamentek, újra próbáljátok. Minél többet vezetsz, annál nagyobb az esélye hogy ilyenbe keveredsz.
Így elmondva ezek nem nagy dolgok, de amikor kezdő az ember, sokkal jobb ha ezeket elmondják, felhívják rá a figyelmét, mert jobban rögzül.
A válasz megírásának időpontja: tegnapelőtt 20:24
Hát haver, nem tudom, de nekem ezeket senki sem mondta, mégis tudom ösztönösen. Bár ha ezek neked újat mondtak, akkor inkább jobban jártál azzal a + 10 órával...
Igazuk van az előttem szólóknak a harminc órával kapcsolatban. Hogy mit kell számolni, mit érdemes megkérdezni, mivel vághatnak át, azt én itt találtam meg: [link]
remélem segítettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!