Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen autót kisfogyastású...

Milyen autót kisfogyastású diesel autót ajánlanátok amit megkapok 400ezerből?

Figyelt kérdés
csak ne kettesgolfot..
2011. jan. 3. 09:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
50%
egyesgolf?
2011. jan. 3. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
fiat uno, ford escort orion valami
2011. jan. 3. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Audi 80-ast vegyél, túlél téged 5 literből kijön, tágas kényelmes, és hát csak AUDI!

Nekem volt 80-asom CC, utána volt egy 1.9 td a "gömbölyű"

és hát nem volt kérdés hogy egy 100/A6-os követte 2.5 TD.

Szerintem az egyik legjobb dolog a világon Audit vezetni, ha megkérdezik milyen kocsid van nem kell azt mondanod hogy egy tragacs 2-es, 3-as Golfod azért az se egy utolsó szempont!

2011. jan. 3. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Ilyen pénzért, csak az idősebb dízel generációt veheted célba, ami nem rossz dolog mivel a régi dízelek (ugyan lomhábbak) de eddig sokkal tartósabbnak bizonyultak, mint a mai társaik. Persze ezek között is van 1-2 igen jól sikerült konstrukció.

Pl az Opel Kadett 1.5TD-je 75 lóval. A Ford 1.8D, az Opel 1.7DTi, A VW konszern 1.9TDIje (ez tényleg jó darab) És a Fiat 1.9 TDIje se épp egy rossz választás MOTORILAG.

Elektronikusan, és más szemszögből más a helyzet.

Bár ha benzines között nézelődnél, suzukit kapsz 400ért jót. Sőt SEAT Cordobát is tudsz magadnak lőni (amit később könnyen át tudsz alakítani 1.9 TDire hiszen VW konszern)


Üdv.

2011. jan. 3. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

80 as 1.9 es dízel audi motorjára mindenki aszondja h jó. GYŰLÖLÖM a VW ket, az pedig egy vw blokk, de még a régi, és az jó, strapabíró.


a fiatok dízelei jók még nagyon.


érdekes amúgy a dzíelek miylen fejlődésen mentek át teljesítmény/fogyasztás szempontból. csak az a baj hogy ha nincs pénzed/pénzem újra, akkor vezsel egy ahsználtat. 80-100 ezer kilóméterrel, és 150 ezernél, adagóló hibásodás 3-400 ezer ft. és utánna megint megy 100-150 ezer km ert kb. a régieknek meg 500 000 ig megse kell bontani a blokkját.

2011. jan. 3. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Nehéz dolog ennyiért jó dieselt venni. Ha ennyiért akarsz dieselt a műszaki állapot alapján kellene legfőképp választani, egy hozzáértő személy segítségével, ha van rá lehetőség. Sajnos még a kis dieselek is sokat futottak, elvileg azért vette a tulaj hogy olcsón többet tudjon közlekedni, nem is beszélve a nagyobbakról. Ha úgy sikerül akkor sem veszélytelen a dolog. Öreg autónál sok a hibalehetőség. Ebben az árban szerintem ne turbóst keress csak sima dieseleket.
2011. jan. 3. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

előző válaszolónál a pont. A legtöbb dízel autó ilyen pénzért elég idős lesz (értsd: 15 évnél idősebb), sokat futott. És ilyen korban már a dízel rizikós, mert ha hozzá kell nyúlni akkor attól függően hogy mi a baja, drágább is lehet a javítása (értsd: 100e-200e is).


A másik gond ezekkel, hogy ilyenkor már bejátszik az is, hogyha nem garázsban voltak tartva, rohadnak rendesen... A legtöbb diesel ráadásul kombi, így nem kombit találni eleve nehezebb...


Ha akarsz dízelt most vegyél, és úgy próbáld ki, hogy napi első indításnál ott legyél, lássad hogy indul hidegben. Mi néztünk olyan dízelt ami még szeptemberben is csak sokadjára indult.

2011. jan. 4. 01:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

de mi baja lehet ami 200ezerbe kerülne?csak kb. 50egy komplett motor...

100-200ért hibátlan külföldipapírost veszek hozzá donornak. szerintem.

éppen egy 1.9sdi vw polot nézek és nemtudom mi tudna 200ezerért elromlani. főleg hogy találtam mellé 90ért egy tökéletes donort ha akármi kellene hozzá.

2011. jan. 4. 11:59
 9/11 anonim ***** válasza:

A válasz írója 85%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 01:29

vagyok. Én is pont így gondolkodtam mint Te, és végül benzines autót vettem nem is dízelt. Szeptember elején vettem, azóta kb havonta rá kell költenem 30-40e ft-ot, mert mindig van valami... Egyszer már kicseréltük a kartergáz visszavezetőt, és most úgy néz ki megint az lehet a baja, mert megint folyik orrából, szájából az olaj (az hogy folyik az olaj benne van vagy 8e ft-ban, mert ügye utána kell öntögetni + motort kellett mosatni amikor először televerte az egész motor teret).


Szóval ez nem olyan hogy egyszer tönkremegy benne minden, kicseréled és kész. Hanem először kijön egy hiba, javítod. Utána megint valami, megint javítod. Aztán még valami és megint javítanod kell. Persze biztos csak én fáztam rá, de az tuti hogy a mostani eszemmel ilyen árban már nem vennék autót, csakis 600-700ért valami sokkal jobb állapotút.


Egy dízel autó amit néztünk de nem vettünk meg, pl fel volt újítva az adagoló. Viszont melegben is nehezen indult. Na most jöjj rá egy ilyen hibára. Lehet hogy ez a baja, de az is lehet, hogy más...


Szóval ha rám hallgatsz inkább vegyél drágábban, de valóban jobb állapotút, fiatalabb kocsit.


Mellesleg hiába van donor motorod, a motorcserét is ki kell fizetni, ami szintén benne van vagy 30-40e ft-ban.

2011. jan. 4. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Smart.
2011. jan. 7. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.