Egy Somogy megyei vasúttársaság gondolata? A magyar vasút kis töredékének megmentése érdekében?
A neve SMRV vagyis Somogy Megyei Regionális Vasút lenne. Az ötlet onnan jött hogy látva a MÁV állapotát, elgondolkodtató az hogy mennyire nem értenek hozzá a jelenleg hatalmon lévők a dolgukhoz. Továbbá érdekessé vált a vonalbezárások logikája. (tudni illik az augusztusi hullámban egy Somogy megyei vonalat is bezártak ez a Somogyszob-Nagyatád viszonylat) érdekes hogy a vonal bezárások után kezdődtek meg a Budapesti szakaszok újítgatása, ha azt nézzük akkor a KISS szerelvények is Budapestnek lett adva a vidék nem kapott belőle. És ha ez mind nem lenne elég egy szakember szerint a jelenlegi vasútvonalak jórésze is megszűnik létezni 2030-ra, ahogy néztem itt fővanalak is érintve lesznek de a fővárosi agglomeráció érintetlen lesz.
Ebből van nekem elegem. Hogy minden is Budapest! Somogy megyének rendes vasút kell a Kaposvár-fonyód vonal kivillamosítva lesz és bz-k helyett FLIRT fog járni és még sorolhatnám. Ha majd lehetséges lesz akkor Somogyon kívűl is fogok terjeszkedni úgy ahogy a GYSEV is. Az ő tulajdonuk már a Vas megyei vonalak jó része és micsoda változás lett, természetesen pozitív irányba.
Aham, és anyutól kérsz majd rá pénzt, vagy a zsebpénzed elég lesz rá?
Mert a szakértelmed megvan, az ár ennyiből is látszik.
Ezt viccből mondod vagy komolyan?
Mert előbbi csak gyenge, utóbbi viszont azt sejteti, te sem jársz előrébb a kérdezőnél...
Amíg nem vagy képes felismerni, hogy nem a szakértelem hiánya a probléma, addig teljesen felesleges tovább folytatni ezt a beszélgetést.
Az megvan, hogy a GYSEV kicsit nagyobb tőkével rendelkezik mint te?
Nem, nem a tökével, a tőkével van a probléma.
Pénz.
Majd pár év múlva megtanulod, mit jelent az.
De gondolom a GYSEV-nek 2 baromi nagy mázlija van:
1: a főváros rengeteg erőforrást von el ígyis a MÁVból így a vidéki vonalak fejlesztésére nem jut elegendő pénz, szóval Budapest amolyan parazita a máv nyakán mert ha 1 percet késik a személyvonat Kőbánya-Kispesten ami amúgy Érdnél van a végállomása akkor már a Belpestieknek már sír a szájuk hogy "mijen rósz a vasút" vidéken meg 2 órákat késik az IC hogy eljusson 50km-re odébb szóval a piedeszta megvan csak rosszul.
2. Azért a GYSEV színvonala nagyban köszönhető nyugati szomszédunknak is, mivel az osztrákok tudtak rendes vasútat építeni és nem hanyagolják el kicsit sem a Monarchiából maradt vasúttársaságot (gysev)
Úgy tekintenek rá mint a közös gyermekükre, és ha Lázárnak elkezdene a foga fájni a gysev flottára akkor a másik fél mentalitását ismerve azt annyiban nem hagynák azt.
Jó, jó, értjük a demagógiát, de neked van valamilyen háttered, aki majd segít a somogyi vasút finanszírozásában?
Vagy nálad majd nem kerül pénzbe az üzemeltetés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!