Vajon mennyi százaléka a Pesten minden hétköznap forgalmi dugót okozó autósnak minden más választása minthogy heti 5 nap kocsival menjen dolgozni?
Egyszerüen nem hiszem el, hogy annak az X millió autósnak akik teletömik a nagyvárosi utakat, muszáj a kocsi, mert
Annyira messze megy, mert sok és nehéz szerszámot visz, amit pl nem cipelne biciklin vagy buszon és metrón.
Ezért érdekelne, hogy mennyi része az, akinek VALÓBAN muszáj kocsival menni.
Mert szerintem kiöltözve irodában telefonálgatós, banki, szolgáltatói ügyfélszolgálati munkához stb bejáráshoz nincsen szükség kocsira.
Nem hiszem el, hogy az a brutál sok autósnak "nincsen" más választása.
Figyi
Az autó nagyrészt kényelmi eszköz városban
Mivel árulják, igy akinek tellik rá, és igénylia kényelmes közlekedést annak van autója.
Igazából ezt több oldalról is meg lehetne közeliteni.
Nyugaton ezt azért jobban kezelik...
Vannak belvárosi részek ahova csak az ott lakók hajthatnak be, vannak P+R parkolók.
Nálunk az a baj hogy csaka tiltás meg a pampogás van, de semmit nem akarnak tenni annak érdekében hogy az autósok esetleg más közlekedési alternatívát válasszanak+ a forgalomszervezésre se figyelnek.
Csodák nincsenek, Budapesten az uthálózat a 70-80 as években elérte a mai állapotát, viszont akkor 100 eezr autó járta budapest útjait, ma meg vagy másfél millió.
És semmit nem tesznek, még azta retek M0 körgyürüt se képesek befejezni, ráadásul fizetős, ami szintén zsánalmas.
Én kerülöm a nagyvárosi forgalmat mint a tüzet, ugyanis szerintem baromira nem kényelmes 2-5 km/h sebességgel dekkolni a dugóban.
Az vagyok aki szerint ez NEM KÉNYELEM.
Max annyi, hogy pl esőben nem szeretek biciklizni, de azért ugye eső ritkábban van mint forgalmi dugó.
"Az vagyok aki szerint ez NEM KÉNYELEM"
Oké. Van egy véleményed. Tartsd meg magadnak. Senkit sem érdekel.
És szerinted mi lenne akkor, hogyha az a több ezer ember átváltana ugyanúgy a tömegközlekedésre? A 4-es 6-osra, 2-es villamosra, metrókra a reggeli csúcs időben így is alig lehet felférni. Szerinted ha az a több száz/ezer ember ugyanúgy tömeggel közlekedne elbírná?
Azt meg sem említem, hogy a tömegközlekedés hosszabb távra, átszállásokkal vicc. Én agglomerációba ingáztam, 1,5 óra volt háztól munkahelyig. Autóval ez a táv maximum 50 perc. 19,2 km-ről beszélek! +40 perc szabadidő, ami alatt simán elmegyek bevásárolni, meglátogatok valakit hazafelé, felveszek egy csomagot stb. Míg tömeggel ez külön logisztika volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!