Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért gondolják egyesek azt,...

Miért gondolják egyesek azt, hogy az M49 autópálya megépítése felesleges?

Figyelt kérdés

A nyomvonallal párhuzamosan haladó, a gyorsforgalmi által kiváltani hivatott 49-es főút napi forgalma 12.000 egységjármű (ennek a FELÉNÉL, 6000-nél már ki kell tiltani az útról a lassú járműveket, ha van számukra megfelelő alternatíva), illetve 800 tehergépjármű lépi át a határt valamelyik irányból.


Én életemben egyszer jártam a környéken. Az erdélyi biciklis turám záróetapján valamelyik útmenti faluban megpróbáltam átjutni az útmenti kerékpárút egyik oldaláról a másikra (a kerékpárúton haladóknak elsőbbségadás kötelező tábla), és majd két percbe tellt, míg sikerrel jártam. Ilyet Bp. környékén is elvétve tapasztalok.


Ehhez képest a témába vágó cikkekről szóló kommentekben csak a sírást látom, hogy minek ez, mé nem inkább M0 huszonkettedik sáv meg mé nem M879 épül stb.


Ahogy észrevettem, a kommentelők nagyrésze Bp. agglomerációjában él. Vélhetően nem tősgyökeresekről van szó, hanem Pestről/vidékről odaköltőzőkről, akik azt gondolják, azért, mert a fővárosi árak töredékéért sikerült ingatlant szerezniük, innentől mindenkinek az ő kegyeiket kell keresni, pláne, hogy egyre többen vannak. Az ellenzéki szavazók degeneráltabbik része a keleti nyitással is előhozakodik.


Én nem kétlem, hogy van még jó pár útépítési projekt, ami ezzel azonos fajsúlyú, de a kormányzat nem építi meg, nem beszélve a szintén legalább ilyen fontos, nem infrastruktúrális jellegű fejlesztésekről (bírósági alkamazottak fizetésének rendezése, kórházak, rendelőintézetek felszerelése kisebb varosokban, világbéke, ingyen sör stb.), de miért gondolják egyesek, hogy azt jelenti, hogy ennek az autópályának nincs létjogosultsága?


aug. 12. 16:09
 1/3 anonim ***** válasza:
83%
Az átlag birka magyar nem lát tovább a maga kis burkán.
aug. 12. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
66%

Autóút lesz.


Szerintem is fontosabb lenne az M0 befejezése vagy a déli szektor tehermentesítése pl. M8, M10, M100-zal.

Az M1 háromsávosítása is fontos lenne.


Egy gyorsforgalmi utat nem csak megépíteni kell, hanem fenntartani is. Most megint +50 km-nyi gyorsforgalmi út lesz, amit takarítani, kaszálni, karbantartani kell. Ez sokba fog kerülni az adófizetőknek.

De a környezetvédelem szempontjából sem túl jó, hogy egy újabb út, ami elválasztja az élőhelyeket, egy csomó védett madarat elcsapnak.

aug. 12. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 NTBS ***** válasza:
81%
Mert nem az ő érdekeiket szolgálja.
aug. 18. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!