Elektromos bicikli szabályozás?
A szabályozás nem furcsa, az a hobbi biciklis, aki 35-tel tud tekerni "simán", fizikailag ott van a szeren annyira, hogy valószínűleg nem olyan bamba, mint aki csak húzza a gázkart, és suhan vele a masina...
Amúgy igen, lehet baj, de a gyakorlatban ezt kb. minden rendőr lesz*rja. Kisvárosokban a fél népesség olyan elektromos sz*rokkal jár (nem a nyugdíjas/mozgáskorlátozott kocsikra gondolok), amik papíron nem lennének kerékpárok, de senkit nem érdekel.
300 w a határ.
A szabály meg nem szt mondha, hogy 25 km/h sebességnél nem mehetsz gyorsabban. Mondenhol mehetsz az útra kerékpárosok számára megengedett legnagyobb sebességgel. Csak a rásegítésnek kell letiltania 25-nél.
Én 30 év alatt egyszer sem találkoztam rendőrrel semmiféle okból sem.
Szerintem amíg nincs baleset, nem ellenőrizgetek.
Esetleg, ha valami kampányszerű skciót rendelnek el.
Van kerékpáros biztosítás. Mind felelőség, mind lopás kárra érvényes. Évi talán 5000ft.
250+w és 25km/h felett is hajtó kerékpár segédmotorosnak minősül. Ha van b jogsid akkor jó vagy azzal, annyi, hogy kell a megfelelő sisak.
750W-os motor úgy fog menni mint a bolond. Nekem 250-es van, az is tép, de van a családban 500 wattos, őszintén szólva nem merem használni.
Ami neked kell az a tiltásfeloldás, hogy 35km/h esetén is segítsen a motor.
Enyém ezt alapból tudja, de ha a tiéd nem akkor állítsd át a kerékméretet. Rosszul fogja jelezni a sebességet, de cserébe sokkal gyorsabban mehetsz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!