Ha kizárólag a közlekedés területén végzett tevékenységét értékeled, szavaznál a jövő évi választáson Karácsony Gergelyre, mint Budapest főpolgármester-jelöltjére?
"pl. a reptéri buszt nem célszerű a dugóban sínyleszteni"
Ehhez tegyük hozzá egy Ferihegy szintű utasforgalomhoz nem reptéri buszra, hanem közvetlen metrókapcsolatra lenne szükség az M3 reptérre vezetésével.
"Igen, alapvetően tetszenek az elgondolásai. Néha kissé kezdetlegesnek hatnak a megoldások (pl. némelyik biciklisáv ügyében), van ami kis átgondolásra szorulna (pl. a reptéri buszt nem célszerű a dugóban sínyleszteni), de az irány jó."
Pont az ilyen félmegoldások azok, amik nem kellenek. Nagyjából tervezés nélküli, ad hoc-jellegű döntések jellemzik a jelenlegi vezetést közlekedési kérdésekben. Nem lehet úgy fejleszteni a kerékpáros közlekedést, hogy közben az egész romlik.
Amikor alig volt autós az egész belvárosban, akkor belefért, hogy a Nagykörúton az egyik sávból kerékpársáv legyen, de ezt csak átmeneti, ideiglenes megoldásnak lehet elfogadni, hosszútávon az egész keresztmetszetet újra kellene gondolni (ahogy az megtörtént a Kiskörúton).
Az Üllői úton is igen nagy túlzás a négy sávból kettőt a kerékpárosoknak adni, miközben a buszok is benn állnak a dugóban. Ez is egy átgondolatlan, káros döntés volt összességében.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!