A GYSEV kitudná húzni a csődből a vidéki vasútvonalakat?
Megtudja akadályozni a vonal bezárást?
Úgy hiszem a MÁVot Budapest fogja csődbe vinni hiszen a fővárosi vonalak fenntartásának kölcségei a csillagos eget veri és ez a vidéki vonalak kárán van. Meddig lehet ezt az irányelvet tartani?
Nem, a GYSEV sikerének titka pont az, hogy kevés vonalat üzemeltet, nincs a hátán púpként egy halom olyan vonal, ahol kerékpárral is gyorsabb végigmenni.
Ha kapna egy zsák lezüllött vonalat, ez a vállalat sem tudna csodát tenni.
Meg mivel a GYSEV részben osztrák gonolom több pénze van a vállalatra éd Ausztriában máshogy fúj a szél mint itthon
Egyébként érdekes területileg kisebb ország mégis ki tudtak alakulni központok mint pl Graz
Itthon meg csak Budapest.
#6
És az osztrák államnak milyen érdeke fűződik ahhoz, hogy megfelelő vasúti szolgáltatás legyen Lakitelek és Kunszentmárton között?
A főváros pedig olyannyira tönkre teszi a MÁV-ot, hogy a budapesti elővárosi közlekedés adja a MÁV utasforgalmának döntő többségét.
Ez a gyerek sötétebb mint az abaligeti vasúti alagút egy Holdtalan sötét, felhős éjszakán. Hiába válaszolgattok neki...
Akart ez már metrót, villamost, trolit, repülőteret és talán még űrkikötőt is Kaposvárra. 😂
Főpolgármester Úr!
Lehet hogy a GYSEV működésébe nincs beleszólása, de megoldhatja a BKV/BKK-val is, mondjuk úgy, hogy a bezárt vonalak helyére metrót építtet, közlekedhetnének rajta az M3-as metró mostani szerelvényei is :D Vagy ha csak felszínben gondolkodunk, akkor HÉV vonalak szerelvényei jók lennének oda :D Önnek csak egy szavába kerül, persze forrást próbáljon szerezni rá (ha ígér Viktornak egy Felcsúti mellékágat saját forrásból, lehet ad is).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!