Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mennyibe kerülne jelenleg...

Mennyibe kerülne jelenleg elkezdeni a kamionozast/nemzetközi sofőr karriert?

Figyelt kérdés

Az interneten található árak elég nagy szórást mutatnak, ezért úgy gondolom, nem aktualizáltak.

Természetesen megkérdezem majd a közelben lévő autós iskolákat, de most a hétvégére egyelőre szeretnék tőletek információt kérni, valamint tapasztalatokat.


Nemzetközi szeretném elkezdeni C vagy CE kategóriával. Érdekelne az aktuális jogosítvány tanfolyam ára, valamint egyéb (GKI, páv stb) ami jelenleg szükséges hozzá.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat!



2023. máj. 20. 16:38
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:

"Értem én, hogy már tapasztaltnak mondja magát az a generáció, aki a méltán hírhedt első magyar kamionos youtuberen nőtt fel, de azért ennyire nem kellene átesni a ló túloldalára tényleg."


kikéri magának az állítólagos "nyelvészkedést", holott teljesen jogos dolgot említettek a leírtakkal kapcsolatban erre meg egy jó magyar ízes személyeskedéssel zárja az irományát😃


de jó világ volna, ha ennyi fiatal lenne a szakmában. nálunk (50 fős cég) kemény 2 ember van 35 alatt


apropó: a #17-es válaszomra miért nincs válasz? arra nincs betanult szöveg?

mond már el nekem, ha már mindent tudsz hogy hol a farkamba van akkor az az állítólagos tervezhető meg fix munkarend

2023. nov. 28. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:
AETR és 561/2006/EK Már éven ugyan az, a négykezes járatban van eltérés, de rég egy szintre hozták. Így mindegy melyiket alkalmazod végülis.
2023. nov. 29. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:

#22


Nem. Kur**ra nem mindegy. Kezdjük azzal, hogy törvény írja elő, hogy mikor melyiket kell használnod. Az egy dolog, hogy igyekeznek harmonizálni a kettőt.


,,Amennyiben a fuvar az Európai Unió 27 tagállamának valamelyikéből indul –illetve Izlandból, Liechtensteinből, Norvégiából vagy Svájcból– abban az esetben az 561-es rendeletet KELL alkalmazni."


,,Amennyiben viszont a fuvar az AETR rendeletben meghatározott országok egyikéből indul, vagy csak áthalad az ide tartozó országok egyikén, abban az esetben már az AETR szabályait SZÜKSÉGES alkalmazni – a teljes útra vonatkozóan!"

2023. nov. 29. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:

nem mindegy abból a szempontból, hogy törvény szabályozza mikor melyiket KELL használnod


erre írtam, hogy egy átlag uniózó sofőr a büdös életben nem találkozik az AETR-rel mert nem sok magyar cég járkál le Albániába vagy mondjuk Örményországba

2023. nov. 29. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:

Elég ha Szerbiába megy, vagy Ukrajnába, egyik se uniós ország.

Ettől függetlenül jó sok éve a kettő teljesen ugyan azok a szabályok és pihenőidőkkel rendelkezik, kivéve a négykezes járatokat, ott ha az AETR szerint mész az szigorúbb, de nyílván EU-n belül nem fogsz menni. De egykezes járatoknál évek óta egyformák az idők, a pihenek. Mind a kettő egy túlbonyolított s@r amit simán meg lehetne oldani jobban is, meg egyszerűbben, de akkor hogy büntet meg a rendőr és húznak le? Sehogy. Így meg jegyezd meg, h mit kell vissza pótolnod, mikor mennyit mentél és mikor vezettél többet vagy kevesebbet. Kész agyrém. Több ismerős szerint a nemzetköziben nem is s biztonság a fontos a hatóságnak, hanem h büntessen, és sokszor irreális összegekkel. Egyszer állnak fel a kamionos cégek egy ilyen összefogással, akkor vége a gazdaságnak, és ehhez elég lenne 1 hét sztrájk mint ami Kanadában volt pár éve.

2023. nov. 29. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!