Az mitől van, hogy az EU-ban nálunk az egyik legmagasabbak az autópályadíjak, közben meg esnek szét az autópályák, mert olyan rossz az utak minősége, és annyira hanyagolják a karbantartást (főleg az M1-es és az M3-as autópályán)?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De ha ilyen magasak az adók és az áfa, akkor miért ilyen rossz minőségű minden?
Nagyon rosszak a magyar utak.
Mindenütt kátyúk, gödrök, nyomvályúk. Ritka a jó minőségű út. De a legdurvább az autópályák állapota. Főleg az M3-as autópálya. Kátyúk, 40 éves aszfalt, gödrök. Néha foltozgatnak ugyan, de nem sok eredménye van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amíg fidesz lesz ez nem fog javulni.
Mindent pénzt ellopnak és szinte semmit nem fordítanak vissza.
Csak egy pár dologra , stadionok, felcsuti felvirágzás, hatvanpusztai birtok, Mészáros birodalma és a veje finanszírozása.
No meg egy kis krumplit is adnak az embereknek, meg egy kis nyugdíjhoz is löknek.
Meg a saját fizetésük és ezzel talán vége is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Menj el bármelyik kretén fizetőkapus országba és majd visszasírod a magyar autópályákat.
1000 km alatt bedobálsz annyit a fizetőkapukba, amiből megvehetnéd az éves magyar matricát.
De pl. arányaiban a szlovák matrica is drágább. 15 helyett csak 12 euró a 10 napos matrica, cserébe feleannyi autópálya van, mint Mo-n.
Vagy ott vannak a románok, ahol a sima országútért is fizetned kell.
Egyáltalán nem vészesek a magyar autópályák. A 130-as tempó simán tartható bárhol.
A "40 éves aszfalt" szintén demagóg baromság, azóta csomószor újra lett aszfaltozva.
Ha most nekiállnának kátyúzni, akkor meg azért nyafognál, hogy miért most csinálják.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!