Kamion beleáll a seggembe, reflektorozik, mit jelent?
10-es sajnos az csökkenti a biztonságomat, ha nem látom a tükröt.
Azon gondolkoztam, hogy egy látható kamera az autó hátsó részére jól jönne, biztosan csökkentené az ilyen szitukat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én sosem értettem ezt a kamion dolgot. Ha lehet nyomni neki, akkor odalépek és elhúzok. Nem 200-al, de 100-110-et tartja az ember 10 másodpercig akkor már le is maradt a kamion. 1-2 kanyar és sehol nincsen.
Vagy ha nagyon menni akar, akkor meg le kell húzódni és kész. Nem lesz attól kisebb pötsöm, hogy félre állok és elengedem azt akinek mehetnékje van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Én arra tippelnék, hogy arra buzdít, hogy siet, és hogy lépjem át a korlátozást"
Engedd el, no problem, nem kell neked előtte száguldoznod ha nem akarsz. Hogy lehet ez ennyire bonyolult valakinek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
mondjuk a kamionos országúton eleve csak 70-el mehet.
Persze egyik sem tartja be, de az ilyen parasztot alá kéne kötni a saját vontatójának.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hadd védjem meg a kérdezőt: a sebességet úgy kell megválasztani, hogy azt adott körülményekhez biztonságosnak érezd, lehetőleg a megengedett maximum közelében. Ő 85-90-el ment ott, ahol 90-el szabad menni, ergo ez megvolt.
Szépen néznénk ki, ha mindig le kéne húzódnia, ha valaki utoléri.
Ha utolérek valakit, akkor ha tudom megelőzöm, ha nem tudom, akkor felveszem a tempóját. Ennyi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Leírtam már egy másik hétvégivezetőnek is egy másik kérdésnél. Bemásolom mert nincs értelme ilyeneknek magyarázni.
A sebességet helyettesítsd be, kocsival 85-t az jó esetben 80-n, mögötted a kamion már (jó esetben) tud menni 75-el.
"Autónál az óraszerinti 50 km/h jó esetben 45-46, de akár lehet 40 környéke is.
A teherautónak minimális a tévesztése a tachográf miatt. Kalibráltunk ilyeneket a műhelybe. 50 km/h óra szerint, a gps legrosszabb esetben 48-at mutatott, de inkább 49-50 között ingadozott."
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!