Busz (D) vagy Teherautó (c) esetlege egy darus kezelőivel kiegészítve . Előnyök hátrányok? Mármint a busz és a teherautó előnyei hátrányai.
Mindenre kíváncsi vagyok, fizetés terén, melyikkel tud az ember több időt tölteni a családjával, melyik a kötöttebb stb.
Elnézést a fogalmazásèrt csak sötètben tapogatózok a tèmaban.
#13: Gondolom nem dolgozol ilyen területen, így nem is látod a valóságot és konkrét ismeretek nélkül próbálsz sértegetni...
#9
#12 ömlesztett áruszállítás alapvető eszköze a mázsáló. Megmérnek üresen, meg megmérnek amikor megrakodtál. 100 kilós eltéréssel dolgozik a mérleg általában, szóval egy kicsit is patinásabb helyen fognak és elküldenek a francba, nem ez áll a papíron öreg, valami nem kóser. Az ilyen 100 éve elhagyott TSZ telepek amit Kis Pista és Társa kft bérel lehet nem cirkuszol ilyen miatt, de egy Michelin pl már rögtön balhézik (csak egy példa).
Az olyan helyeken ahol meg így lehet lopni ott amúgy is xar fizetést adnak, és általában az a sofőr aki sehova se kell oda még pont jó lesz, szóval én azt a színvonalat annyira nem venném bele az átlagba. Még akkor se ha ez a nagy többség. Ilyen helyre nem szabad menni dolgozni, mert a fizetéseddel is ugyan így fognak mutyizni (még azzal a kevéssel is).
Ha meg a főnök hagyja hogy hadd lopjanak az emberek, akkor meg végképp az egész cég egy cigány banda. Dolgoztam én már 3 autós kiscégnél, de ott minden toppon volt. Az autók patina állapotúak mindig, fülke tiszta és rendezett, a csávónak a farmja volt a cég is de ott is az összes gép olyan állapotban volt még a napizós traktor is hogy lakni lehetne benne, és amikor gyanút fogott hogy az egyik sofőrje eladta a pótkereket (mert állítása szerint "ellopták"), akkor nem vonta le a sofőrtől, nem hisztizett vele, meg nem vágta maga alatt a fát hogy akkor nem lesz pótkerék, fogta és a legszarabbat ami csak létezik azt rakta fel. Érdekes mód azt sose lopták el, és amikor kellett még annyira jó volt hogy haza tudott vele jönni az ember. Az üzemanyagot meg ő maga számította ki hogy minden megvan-e, és nem klárika két kávéfőzés között. Ilyen egy jó cég, és belföldön is vannak ilyenek, csak sajnos ritka...
#15: Nyilván egy építkezésen is kint a mázsa a kapuban... Sőt mondok még meglepőbbet, lemázsál a telephelyen rakodásnál, csak éppen egy forduló az 5-ből aznap nem az építkezésre, hanem valahova máshova kerül. Forog 3-5 autó és már rég senkinek sem tűnik fel.
Nem írom le többször. Lehet egy álomvilágot kergetni és a szakma krémjét, a felső pár százalékot nézni, de a magyar rögvalóság más, ahogy te magad is elismered a végén, hogy a kivételekkel példálózol
Aki árulopásról meg üzemanyaglopásról ugat annak halvány lila fingja nincs a mai modern kamionozásról. Tankba mérő van, nyomkövető a kamionokban. De, ha esetleg nyomkövető nincs is az útdíjas fedélzeti egység is rögzít mindent kilehet kérni az adatokat.
Nem a nyolcvanas évek vannak.
Viszont a cégek a mai napig előszeretettel trükköznek a tachográffal.
Telepen belül OUT üzemmód, pihenőidőbe beleszámolják a személyautós kocsigázást, váltásnál/kiutaztatást nem íratják vissza stb, stb...
Emellett még mindig akadnak olyan cégek akik a sofőrön próbáljá meg elverni a kopó alkatrészeket.Például a gumikat levonják egy esetleges defektnél.
Kérdező, rettenetesen gondold meg, hogy ebbe a mocskos iparágba szeretnél-e dolgozni. Nem véletlenül van ilyen hatalmas mértékű sofőrhiány.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!