A synchropter-ek miért nem terjedtek el?
Figyelt kérdés
Nem értek, hozzá, de szerintem:
- az egyik legszimmetrikusabb rotorelrendezés
- könnyebben repülhető, mint egy farokrotoros
- szerkezetileg egyszerűbbnek tűnik a koaxiális rendszernél
- nem tűnik sokkal bonyolultabb konstrukciónak, mint egy farokrotoros
2022. dec. 4. 21:26
1/2 Vortrex válasza:
Szerintem bonyolutabb hajtóműve kell legyen ezzel a kitérő tengelyes témával, mint ami egy sima koaxiális helikopternek van, és erősen limitált a rotorok döntése is, tehát nem lehet se túl gyors, se túl jól manőverezhető. Ez egyetlen igazi előnye, hogy a méretéhez képest nagyobb a rotorok felülete, de ennyi.
2/2 A kérdező kommentje:
#1
Előre és hátra is erősen limitált a rotorok dönthetősége?
Ha jobbra húzon a ciklikust, akkor nem megoldható, hogy csak a jobb oldali rotor dőljön jobbra? (nyílván ez kicsit bonyolítja a kormányrudazást, himbákat, stb.)
2022. dec. 4. 22:06
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!