A debreceni Zsuzsi vonat vonalát miért régi talpfákkal és sínekkel újították fel?
Mert így olcsóbb. Így lehet többet keresni rajta.
Szerinted a Szeged Hódmezővásárhely villamos pályájának nagy részén miért használt síneket építettek be?
A használt sínek beépítésével nincs semmi elvi probléma, ha megfelelő állapotúak. Pláne ilyen kis sebesség, tengelyterhelés és forgalomsűrűség mellett. Korhadt faalj visszaépítése meredek lenne, és rohadtul meglepne, ha ilyen történt, erről tudsz mutatni valami forrást?
Nem lehet, hogy az általad korhadtnak minősített talpfa olyan részen van, ahol nem volt felépítménycsere, csak vágányszabályozás?
3-as, az egész Zsuzsi vonalát felújították 2 ütemben, az egész 2020-ra készült el. Szerintem annyi történt, hogy cserélték a homok aljzatot kavicsra és visszatették egy az egyben a régi talpfákat és síneket.
Szerintem ezen a képen is látszik a talpfák állapota, bár a vonalon ennél rosszabb állapotúakat is látni:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!