Csak én tapasztalom, hogy az auttósok jelentős része egyet ért a benzinkutasokkal?
Benzinkúton dolgozom, itt is bevezettük a 10 literes limitet. Nálam akárhány autós tankolt, egyet értett vele. A másik kutasnál volt valaki, aki kijelentette hogy őt az nem érdekli hogy veszteséges az árusítás, a kutas meg kijelentette hogy őt meg az nem érdekli ha lerohad az út mellett.
Ti hogyan tapasztaljátok? Illetve ti hogyan álltok hozzá?
Nem értek egyet ezzel! Én mindig teletankolok a napi áron, ahol nem akarják ezt megtenni, oda nem megyek többet. Mivel elég sokat járok az autóval munka miatt is, elég sokat lahsználok.
Nincs arra idöm, hogy naponta álljak sorba a benzinkutaknál!
Milyen eredménye van ennek a limitnek?
10 litert tankolhat egyszerre, de arra van limit, hogy naponta hányszor tankolhat 10 litert?
A benzinkutasnak meg miért jobb kisebb porciókban eladni a készleten lévő üzemanyagot? Több a jatt? A munka biztosan több, ha a mennyiség korlátozva van.
én csakis 100-ast tankolok, és tele..a kút problémája nem érdekel..mint ahogy őket sem az enyém.
Mindenhol van probléma, felesleges tüzelni az embereket, gyűlöletszításnak semmi értelme.
Én egyet értek velük. Oké hogy de jó hogy olcsó, de én sem dolgoznék ingyen. Mit ingyen, pláne hogy még én fizessek a munkám mellé.
Előzőknek annyit, hogy a limittel a veszteséget is limitálják. Ha literenként 8 forint a veszteség nem mindegy hogy 5 litert tankol valaki vagy 55-öt.
Azzal egyetértek, hogy alapvetően hibás bármire hatósági árat bevezetni, a piaci szereplők kárára. Oké, legyen hatósági ár, de finanszírozza a különbözetet az állam!
Ilyen mennyiségi limit bevezetésével viszont nem értek egyet.
4-essel értek egyet.
Veszek 10 litert, kifordulok a kútról és visszajövök újabb 10 literért. Ezzel mit nyer a benzinkutas?
Vagy ha felismer a kutas és elzavar, akkor 4-5 napig mindennap eljövök tankolni, ami plusz idő nekem is meg neki is. Míg egyébként havonta egyszer jönnék 40-50 litert tankolni.
Egyébként eddig is és most is prémium benzint tankolok. Legutóbb már 550 Ft/literért. Az szerencsére kifogyni sem fog és korlátozni sem fogják a mennyiségét.
A magánvéleményem, hogy így megoldották a benzinkutaknál, hogy egyszerre lehet tanulmányozni a szocialista és a kapitalista gazdálkodást.
A szoc. gazdálkodás lényege a hatósági ár, ennek következtében veszteséges termelés, ellenérdekelt gyártó, forgalmazó. Kialakul a hiánygazdálkodás (ha korlátozzák, mennyit vehetek meg, az bizonyos szempontból a hiánygazdálkodással rokonítható).
A kapitalista gazdálkodás (ami a prémium benzineknél van) lényege, hogy annyiért adják, amennyiért megéri nekik, viszont annyit veszel, amennyit akarsz (csak bírd kifizetni). A kutas érdeke, hogy nála vásárolj és minél többet, és legközelebb is hozzá gyere vissza.
És mint emlékszünk, a kapitalista gazdálkodás bizonyult életképesnek, nem a szocialista....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!