Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Budakeszi és mondjuk a Széll...

Budakeszi és mondjuk a Széll Kálmán tér között miért nem gondolkodnak alagút építésében? Határozottan tehermentesítené a felszíni utat.

Figyelt kérdés

2021. okt. 19. 12:37
 1/9 anonim ***** válasza:
82%
egyszerűbb projektekkel is le lehet csapolni ugyanekkora pénzeket, minek bohóckodnának alagúttal
2021. okt. 19. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
95%

És lenne benne vasúti sín is, tapadásnövelő réteggel? Elég magas lenne, hogy beférjen egy vonat egymásra rakott konténerekkel?

Látom, az ötletparádé folytatódik...

2021. okt. 19. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
93%
Határozottan kůrva drága lenne, sokkal olcsóbb dél felé-felől, a völgy irányából gyors kapcsolatot biztosítani. Ezért óriási kár, hogy az M4 metrót elszigetelt nehézmetróként hozták létre, miközben egy, a vàrosba bevezetett elővàrosi vasútvonal is lehetett volna belőle, akár jó minőségű ráhordással a Zsámbéki-medence felől, akár dedikált szárnyvonallal.
2021. okt. 19. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Az M0 megépítésével kéne kezdeni, az jelentősen tehermentesítené az egész Száll Kállmán környékét
2021. okt. 19. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
77%
A kérdező nem ír vasútról.
2021. okt. 19. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
94%

Tudom, de felbukkan itt rendszeresen valaki, aki valami duplafalú hülyeséget vet fel. Ő írta az egymásra pakolt konténereket a vasúton, vagy a tapadó bevonatot a sínekre. Csupa ilyen tipikus troll kérdés. Sajnos kilistázni nem lehet ezeket, mert névtelen.

De kérdezett itt már sapkaellenzőre és csuklóra is erősíthető ledlámpáról, amivel tudna magának világítani a metróban. Egy tíznél több oldalas témában a világ összes szóbajöhető lámpáját megmutatták neki, de csak hülyézett mindenkit.


Most is kussol, bedobta a gumicsontját, és várja a reakciókat, majd kitalálja hogy neki van igaza, mindenki hülye, és várja az újabb reakciókat. Szóval tipikus troll.

2021. okt. 19. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Tényleg van itt egy ilyen paraszt, lehet ezt is az tette fel.


Amiért a vasutat behoztam az az, hogy közúton nyilván nehéz a domborzat miatt értelmesen kiszolgálni a Zsámbéki -medence és Budapest kapcsolatát, ezért kellene értelmes, dugómentes alternatívát kínálni dél felé, ami Kelenföldnél éri el a várost.

2021. okt. 19. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
71%

"Amiért a vasutat behoztam az az, hogy közúton nyilván nehéz a domborzat miatt értelmesen kiszolgálni a Zsámbéki -medence és Budapest kapcsolatát"

a vasútnak még jobban betesz a domborzat (hacsak nem egy Budakeszi végállomású metróról van szó, de az meg végképp butaság)

2021. okt. 19. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Farkashegyen túl teljesen normális a terep, különösebb trükk nélkül is lehet vasutat építeni. Ahogyan a Zsámbéki-medence más részein is.
2021. okt. 19. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!