Budakeszi és mondjuk a Széll Kálmán tér között miért nem gondolkodnak alagút építésében? Határozottan tehermentesítené a felszíni utat.
És lenne benne vasúti sín is, tapadásnövelő réteggel? Elég magas lenne, hogy beférjen egy vonat egymásra rakott konténerekkel?
Látom, az ötletparádé folytatódik...
Tudom, de felbukkan itt rendszeresen valaki, aki valami duplafalú hülyeséget vet fel. Ő írta az egymásra pakolt konténereket a vasúton, vagy a tapadó bevonatot a sínekre. Csupa ilyen tipikus troll kérdés. Sajnos kilistázni nem lehet ezeket, mert névtelen.
De kérdezett itt már sapkaellenzőre és csuklóra is erősíthető ledlámpáról, amivel tudna magának világítani a metróban. Egy tíznél több oldalas témában a világ összes szóbajöhető lámpáját megmutatták neki, de csak hülyézett mindenkit.
Most is kussol, bedobta a gumicsontját, és várja a reakciókat, majd kitalálja hogy neki van igaza, mindenki hülye, és várja az újabb reakciókat. Szóval tipikus troll.
Tényleg van itt egy ilyen paraszt, lehet ezt is az tette fel.
Amiért a vasutat behoztam az az, hogy közúton nyilván nehéz a domborzat miatt értelmesen kiszolgálni a Zsámbéki -medence és Budapest kapcsolatát, ezért kellene értelmes, dugómentes alternatívát kínálni dél felé, ami Kelenföldnél éri el a várost.
"Amiért a vasutat behoztam az az, hogy közúton nyilván nehéz a domborzat miatt értelmesen kiszolgálni a Zsámbéki -medence és Budapest kapcsolatát"
a vasútnak még jobban betesz a domborzat (hacsak nem egy Budakeszi végállomású metróról van szó, de az meg végképp butaság)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!