A vasuti teherszalitas miert vesztett a jelentosegebol? Miert esett le a jelentose a rendszervaltas utan egesz napjainkig?
Mav nal dolgozom igazapol pft jarmuvezeto leszek a tanfolyamon rengeteg helyre eljutottunk pedig meg csak az elejen jarunk
Rengeteg lerombolodot vasuti infratruktura hever mindenfele gurito dombok. merleg hazak. valto alito helysegek. es egesz nemhasznalt dzsungel vonalak, es allomasok,vizdaruk fordito korongok.
Jartak jobb napok is s vasutra miert szarult ennyire hatterbe a rendszer valtas utan ?
Kornyezet vedelmi szempontok elegendok hogy ujra novekedjen a teherszalitas a vasutjainkon?
Azért épült le ennyire a vasúti teherszállítás, mert a logisztikai igények gyökeresen megváltoztak a rendszerváltozás után és ezt a vasút nem tudta követni.
A közúti logisztika és annak törvényi szabályozása, valamint az infrastruktúra is komoly lemaradásban volt, ez pedig szintén nem segítette a vasúti teherszállítás túlélését.
Nyugat europaban mi a helyzet vasutat illetoen?
Ott is inkabb a mult maradvanya egykori onmaga halovany megfeleloje vagy ott mas?
Ugyanaz, mint otthon. Nagyon megváltozott az ellátási lánc és az életvitel sebessége, az általános igények vasúttal nem elégíthetőek ki gazdaságosan.
Most kezd begyűrűzni egy európai sofőrhiány, ez még hozhat olyan változást hogy a közúti logisztika egy része vasútra terelődik.
Ugyan ez a helyzet gondolom a folyami hajozasal is az talan a vasutnal is jobban visszaszorult a rendszervaltas utan .
Pedig a vasuti es megjobban a vizi szalitas a legkornyezet kimelobb.
7# es akkor hogy oldod meg hajozas nelkul a szalitast pl amerikaba?
Meg mindig jobb 1 hatalmas hajo mint 20 e kamion
Megha at is mennenek az oceanon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!