Hogy lehetne csökkenteni a budapesti autók számát?
#10 hát ne mondd hogy nyíregyházáról visszajár.. max az agglomerációból.
Meg amúgy alap hozzáállás lett hogy két sarokra is kocsiba kell ülni, van 3 autóm, de nem büdös elsétálni pár km-t néha azért. Buszra nyilván nem ülök, de nem megyek a sarki boltba is el kocsival hacsak nem kell cipekedni. Belvárosba világosban kb évente 3x megyek be egyáltalán.
"Buszra nyilván nem ülök"
És ezért vannak a dugók...
@8: na ezekkel pont autóba ültetnéd azokat, akik jelenleg más módot használnak a közlekedésre... Éppen ellenkezőleg: kevésbé vonzóvá kell tenni az autóhasználatot és a fenntartható közlekedést előnyben részesíteni.
De a legfontosabb a szemléletformálás lenne: azt kell elérni, hogy amikor nem létfontosságú, akkor az embernek eszébe se jusson autót használni.
Én végtelenül egyszerűnek látom a megoldást: legyen minél többeknek lehetőleg egyszerre gyorsabb és olcsóbb is a tömegközlekedés és a bringázás, mint az autózàs. Ebbe a pozitív ösztönzők éppúgy beleférnek, mint a negatívak.
Buszsáv, biciklisáv, tömegközlekedést előnyben részesítő lámpahangolàs, behajtási díj, parkolási díj, kampányok, védett övezetek, masszív tömegközlekedesi fejlesztések stb.
15-ös, miért érzi úgy a város összes zongoraköltöztetője, hogy egy ilyesmi tartalmú kommentet kell hagynia az egyéni vs tömegközlekedés témánál, akárhányszor felmerül az?
Nyilván senki sem várja el tőled, hogy feldobáld az alkatrészeidet a buszra. Nem erről van szó.
A sorrend:
Versenyképes tömegközlekedés.
Rengeteg P+R parkoló.
Behajtási díj.
Belvárosban csak akkor tarthatsz autót, ha igazolod hogy van saját vagy bérelt garázsod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!