Igaz hogy van olyan vasúti fék ami a sínt úgy használja mintha egy földet körbeölelő féktárcsa lenne?
120-ról már ma is meg tud állni egy új jármű 2-300 méter alatt, azért pedig végképp nem lenne értelme ilyen technológiát gyártani, hogy ne 300, hanem 250 méter legyen ez a táv, ezért példálózom az 50 méterrel.
Te nem tudod elfogadni, hogy nem megoldható, fenntartható a találmányod. Örülök, hogy ötletelsz, mert kell is a fejlődéshez, de ez most zsákutca. Ahogyan a függővasút Csepel és Pesterzsébet között, meg még másik ezer dolog.
A vasúti fékeket kell olyan mértékben fejleszteni, hogy a lehető leggyorsabban tudjon megállni a szerelvény anélkül, hogy azon a fékezés hatásai miatt bárki is veszélyben lenne.
Ennyi zagyvaságot, nem az a kérdés hogy lenne értelme gyártani hanem hogy van e. S nem az én találmányom, papiron már réges rég feltalálták.
"A vasúti fékeket kell olyan mértékben fejleszteni, hogy a lehető leggyorsabban tudjon megállni a szerelvény anélkül, hogy azon a fékezés hatásai miatt bárki is veszélyben lenne." Ez pedig már megvan a mostani fékek se tul gyengék ehhez.
Az 50 méterrel azért példálozol mert nincs igazi ellenérved és a tájékozatlanságodat próbálod kompenzálni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!