Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mennyit bír ki egy féktárcsa?

Mennyit bír ki egy féktárcsa?

Figyelt kérdés

60.000km városi forgalomban átlagosnak mondható? Az első tárcsacsere 60.000km-nél történt, most 121.000 van a kocsiban és ismét csereérett lett.

Elsőt még márkaszervíz végezte, nem is volt semmi gond, de én picit keveslem ezt a 60.000km-t, hogy ennyit bírjon csak a tárcsa.



2021. máj. 1. 03:10
 1/7 Barnabas333 ***** válasza:
100%
Ha csak nem a 90%a autópálya, akkor simán reális szerintem.
2021. máj. 1. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Ha állandóan sutifék van akkor még sokáig is bírta.

Lehet a fékeket is kimélni ha a motorféket kihasználja az ember és nem az utolsó pillanatban nyomja a féket.

2021. máj. 1. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
*satufék
2021. máj. 1. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Teljesen jó és reális egy városi autónál.
2021. máj. 1. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Apám 30 éves autójában még a gyári van benne és válla is alig van. Betétet már kapott újat. 180 ezer van benne.

Az enyémben egy év után elvetemedett, cserélni kellett.

Tehát: változó. Nagy különbségek vannak a tárcsák minősége között, illetve valamelyik szándékosan jobban kopik az erősebb fékhatás érdekében.

2021. máj. 1. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon számít a minőség is. Pl Renault Thaliában a gyári féktárcsa 50 ezer km után durván vállas volt, és közben már egy betétet is kellett cserélni. Ment is a fejvakarás rendesen. Végül csak gyárit rendeltünk bele, 50 ezret sem bírt. Pedig én és apám is igencsak előrelátóan, sokat motorfékezve vezetünk, tehát 150 ezret is ki kéne bírjon. Tavaly vettem rá egy teljes Brembo szettet idegemben, beleszaladt majdnem 20 ezer az autóba. A betéteken nem látható még a kopás, a tárcsának abszolút nincs válla. A gyáriaknak már rendesen kitapintható válla volt 20 ezer után.

Na csak azért meséltem ezt el, hogy baromi sokat számít, hogy milyen minőségű a tárcsa és a betét, és nem, nem a gyári a legjobb, és azt is elmondanám, hogy a gyári fektárcsa és betétszett sokkal drágább volt, mint a Brembo. Érdekességként a 3.0 TDI Audi A6oson 50 ezer km-ként nézek rá a fékbetétekre, tárcsákat az autó vásárlása után cseréltem, beleszaladt laza 120 ezer km, és még bőven jó a tárcsa. Egy dögnehéz, erős, automataváltós autóról beszélünk, én vezetem 99%-ban.

Szóval nincs két egyforma autó, két egyforma sofőr, és nagyon nagy a szórás a tárcsák és betétek minőségében.

2021. máj. 1. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Hátul nekünk most lettek Chevrolet Lacettin cserélve 225 ezer km után a hátsó féktárcsák, elől még nem vészes, de lassan azok is csere érettek lesznek.
2021. máj. 1. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!