Gyári féknyereg és gyári betét mellé nagyobb féktárcsa?
Igen.
A mérnökök meg hülyék.
Menjenek a pitsába a balfék számításaikkal.
Báttya. Látatlanban azt mondanám hogy a 312x28 az első tárcsa és azért ilyen vastag mert azok hűtöttek, a 285x9.9 pedig hátsó és azért ilyen vékony mert tömör.
1-2mm méretelterés is tud problémát okozni, nem hogy 20-30mm
És ennek mi értelme lenne?
Még ha fel is megy, ugyanolyan méretű felületem fékezel. Hiszen a betéteid ugyan olyan szélesek. A fékbetét mellett forog még egy nagy vasdarab amire fékező erőt nem tudsz kifejteni.
Mit érnél el vele? Ha megoldható is lenne (egyébként nem az), a régi fékbetéted ugyanakkora felületen fogna, vagyis semmilyen fékerőhatás javulást nem érnél el vele. Ezért kell cserélni a nagyobb tárcsához a nagyobb betétre is, és ez együtt jár a féknyergek cseréjével is (azoknál az autóknál, ahol ez kivitelezhető).
Viszont ahogy BevizElek is írta, a 285x9,9-es féktárcsa 100%, hogy egy hátsó féktárcsa (elsőnél még sosem láttam ilyet, ekkora méretnél első tömör féktárcsa, 20 éves értékesítői tapasztalattal), míg a 312x28-as egy első hűtött féktárcsa lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!