Mennyire fog elterjedni a közlekedésben az elektromos kerékpárok használata?
Miért gondolod,hogy ehhez kiváltságosnak kell lenni?
Úgy tudom van rá valami pályázati lehetőség is.
Szerintem a közeljövőben egyre többen fogják választani ezt a közlekedési módót.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem kiváltság, nem is olyn drága (egy komoly bicikli drágább).
Nincs jó teljesítmény, hatótáv, nehéz és mindig tölteni kell.
Majd akkor terjed el, ha mostaninál 5x erősebb akksik lesznek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A biciklizés elterjedéséről csak annyit:
Az ország legfontosabb,és a legtöbbet használt bicikliútja a budai dunaparti bicikliút,amin a forgalom az elmúlt évben 2020-ban 10 szeresére növekedett,felismervén az emberek ennek a közlekedésmódnak az előnyeit,olcsóságát,gyorsaságát a többi közlekedési módhoz képest.
És akkor nem beszéltünk az egészségmegőrző szerepéről sem.Egyre többen kerékpároznak,még munkába,vagy iskolába is rendszeresen,a legelszántabbak
még télen is.Egyfajta kihívás a mindennapokba,még egészséges is,és olcsó is.Ott van Olaszország,vagy Hollandia,ahol milliók hódolnak ennek a sportnak,és ha tehetik rögtön biciklire ülnek.Ehhez persze egy szemlélet is kell,ami nálunk most alakul ki,de a biciklisek rétege egy masszívan fejlődő csoport lesz,már most is nagyon erős összetartással.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mennyire fog?
Európa nyugati felén már évek óta több pedelecet adnak el, mint analógot...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
@7: miért lenne ez annyira érdekes? A kerékpározás egészségügyi hatásai évek/évtizedek óta ismertek - és ez nem fog attól változni, hogy van-e rásegítés avagy nincs...
A pedelec csak métg több ember számára teszi ezt elérhetővé.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!