A M6-os és M60-as találkozását miért ennyire bonyolultan csinálták meg?
Ahelyett, hogy az M60-as az M6-ost folytatná mindenféle megszakítás nélkül, összeszűkítették egy sávra az átvezetést. Még meg is érteném az összeszűkítést, ha a kép alján látható véglegesnek szánt lehajtón történne az átvezetés, de nem ott történt.
Nem hiszem el, hogy nem érted.
Lerajzoltam pirossal, hol lesznek a még hiányzó ágak.
A leenedő csomópontban minden már meglévő útszakasz haszálatban lesz leszámítva egyetlen egész rövid részt, ahol most az M6-ról érkezve keresztezed a még meg nem épített M6 rész észak felé vezető pályáját
#1
"gyorsító- és lassítósáv egybefolyna, ami tilos"
Mióta? Milyen jogszabályban van ez benne? Pont az M6-on van erre példa Érdnél pl.
#7
Gyűjtő-elosztó pályát akarnak oda építeni. Lehet, hogy nincs jogszabályilag lefektetve, hogy ilyet kell oda építeni, de ilyet fognak, és ez a válasz a kérdésemre. Nem pedig az a baromság, amit te írsz.
Igen, szerintem is gyűjtő-elosztó pálya lesz. (pl. az M35-ön van ilyen Debrecennél vagy az M7-esen az új 710-es csomópontjánál) Ahol közel vannak a lehajtók, ott elvileg kötelező ilyet építeniük.
Hogy miért így vezették az M6->M60 ágat és nem a végleges ágon, arra szerintem az a válasz, hogy így sokkal könnyebb lesz megközelítenie az új szakaszt a építkezési forgalomnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!