Csőd előtt a magyar nemzetközi fuvarozás?
De azért nem kell elfelejteni hogy amikor a magyarok és a lengyel fuvarozók ellepték európát az ottani fuvarozók java része szinte becsődölt.
AZtán az se lenne baj ha olyan emberek szabályoznák ezt akik egyáltalán értenek a fuvarozáshoz.
Mert nagyobb részüknek fogalmuk sincs hogy mi ez, csak hoznak egy szabályt vagy százat és nem végeznek hatás tanulmányt. Csak amit az író asztal mellől kiokoskodnak és azt ledugják a torkukon.
Már régóta túl nőtt ez mindenen, nagyon sok lett a fuvarozó és nyilván ezzel arányosan vannak a bevételek, többek közt az útadókból, de a parkolókat hogy valamennyire bővítenék, feljesztenék vagy éppen csinálnának , azt már nem.
Még a korlátozásokat se tudták eddig megcsinálni hogy valamennyire egységes legyen európában.
Nem mintha valakit is zavarna a kamion az autópályán ha megy. De megkell állni és amikor vége a korlátozásnak, akkor egyszerre indul meg több ezer kamion. Ezt nem látja senki az íróasztal mőgül.
De akár hogy csavarják, szigorítják ez mindíg dráguláshoz vezet és azt megfizettetik úgyis a vevőkkel, a lakossággal.
4es
Felfordult a piac. Magyar kamionok egész évben külföldön vannak, össze-vissza bolyonganak. Tarthatatlan ez így hosszútávon, most kezd kipukkanni a lufi.
5. Nem bolyonganak, hanem dolgoznak, fuvaroznak.
Emberileg esetleg meglehet érteni a gk. vezt hogy ritkán van a családdal, de más probléma ezzel nincs.
AZ áru szempontjából teljesen mindegy hogy a bulgár, a magyar vagy a svéd kamionos viszi el.
Bár az igaz ha jóval kevesebb kamion lenne akkor talán egy fokkal jobb lenne a sofőröknek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!