Budapest Közvágó hídnál a zebra ahol a 2 sávos gyalogos átkelő van mindig ilyen rossz volt a közlekedés épphogy átvált a lámpa és van maximum 6-7 mp ed átszaladni a 2 sávon mert már instant villogni kezd legutóbb is épphogy átértem többi lent?
Mindig? Mindig nem volt ott az az útkereszteződés se, a Nyugatit leromboló Demjén túratta oda, hogy a Hungária krt. felé levághasson. A Helyén kocsiszín volt, 23, 31 villamos végállomás, a másik irányba meg ment le a vonat a Dunai teherpályaudvarra. a HÉV-nek is több vágánya volt.
De ahogy mondod, az a lámpasorozat jó ideje ilyen rettenetes, ritkán járok arra, de nagyon megjegyeztem, percekbe eltart, mire az ember átjut a túloldalra, azt leszarják, hogy eléred-e a HÉV-et. Mert akkor a 3 percből 30 is lehet. (Elvileg minden járdaszigetnél külön meg kell állnod, és megvárnod a következő zöldet. 3-szor) Nem véletlenül sokan a pirosban próbálnak rohangászni át. Nem direkt 8asztatásból ilyen, egyszerűen hat más útirány zöldhullámát figyelemebe véve így jön az ki jól. A kocsisoknak jól. (De pl. a Bécsi/Vörösvári még rosszabb.) Tudomásom szerint egyedül a Nagykörút az, ami nem a kocsikhoz van igazítva. Azért ott a három nagyságrenddel több gyalogos érdek már megmutatkozott a villamos javára persze úgy 40 év filozofálgatás után.
A legjobb, amikor egy teli hévnyi ember egyensúlyoz azokon a köztes járdaszigeteken, két oldalról suhogó kamionok között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!