Mit takar CLB kötelező kalkulátornál a "történt-e kárkifizetés xx óta? "
Figyelt kérdés
A súgó azt írja, hogy ez a kérdés azért fontos, mert egy baleset okozásánál mindenképp csökken a B/M besorolás, viszont ha az ügyfél később rendezi a biztosító felé a teljes kárt, akkor a B/M alapján a szorzó ugyanúgy megmarad, és ha jól értelmezem, akkor ha itt megadnám, hogy történt kárkifizetés, azaz én rendeztem a kárt, akkor ez alapján fogja nézni a szorzót, és 1x-es lesz.
vagy ez most arra vonatkozik, hogy az okozott kárt megtérítette-e a biztosító?
(amit ugye nem tartok logikusnak, mert hát nyilván megtérítette, azért van...és ha fentebb megadtam, hogy volt 1 káreset, akkor abból ez a kérdés már megválaszolt).
2019. máj. 15. 14:14
1/1 anonim válasza:
Károkozásnál nem csak a BM változhat, hanem a károkozói pótdíj is játszik ami akkor is megmarad ha térítve lett a kár. Az adatokat központilag futtatja le a kötés utáni napokban mindenképp, és változhat is utólag.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!