Hogy lehet a kötelező biztosításoknál több százezres eltérés?
Kalkuláltam egy 140 lovas, ezres Honda motorkerékpárra, és meglepő eredmények lettek.
19 ezertől 600 ezres éves díjig.
3 biztosító még reális is a 19-26 ezer közti éves árával, aztán 40, 80, de van 3 db 100 ezer fölötti ajánlat is.
Költői kérdés: van olyan elmebeteg, aki pl. a CIG PANNÓNIA EMABIT ZRT.-nél köt évi 600 ezres GFB-t?
Ezt ők tényleg komolyan gondolják? Vagy az ilyen biztosító csak egy pénzmosoda áltevékenysége? Megnézném szívesen, hogy hány ügyfelük van.
"Sőt, autó is sokkal több van, mint motor, úgyhogy ilyen elven azoknak kéne drágábbnak lenni."
És nem így van?? Egy motor éves díja mindig kevesebb mint egy autóé.
A kérdésben nem azt írtam, hogy 600 ezer forint az éves GFB egy ezres, 140 lovas Hondára ennél a biztosítónál? Egy Suzuki Swift 141 ezer forint. A Trabiét bemásoltam. De még ez is sok, ha azt nézzük, hogy minimum 3 biztosítónál 25 ezer alatt van mindkettő.
Én azt sem értem, hogy miért lenne bármivel is nagyobb kockázata egy motornak?
Én 34 éve motorozom, egyszer estem egy sárfelhordáson, de másnak nem okoztam még kárt. Senki nem akarja összetörni se a motorját, se magát. Mi is a közúti forgalom legális résztvevői vagyunk, ránk is vonatkozik a KRESZ, amit legalább annyira betartunk, mint az autósok.
Látod látod megint "nem gondolkozol tovább az orrodnál".
Megint magadból indulsz ki és azt hiszed mindenki olyan mint te. Hát nem...
Olvastam.
És te a kommenteket:
"Mielőtt túlságosan elbíznánk magunkat, nézzük meg a számokat a forgalomban lévő járművek számához viszonyítva. Ez ad képet arról, hogy az adott járműtípussal közlekedők milyen arányban okoznak balesetet. 2015-ben 3 196 856 szgk. volt forgalomban. A szgk. vezetők által okozott balesetek száma 10 203 volt, ezt arányosítva a szgk. számához: 0.3%. Motorkerékpárból 162 828 volt forgalomban, 638 esetben okoztak balesetet motorkerékpárral, ezt arányosítva a motorkerékpárok számához: 0.39%."
Magyarán a motorosok a számukhoz képest több balesetet okoznak mint az autósok.
Úristen. 9 századdal! Ez azért nem indok egy 600 ezres éves GFB-hez. :D
Nagyon is korrekt egy ekkora motorra 19 ezres éves díj az én koromhoz és a 29 éves jogsimhoz.
20-25 évesen még én is csináltam hajmeresztő dolgokat, de így közel az ötvenhez már minimális kockázatot jelentek az utakon.
"Úristen. 9 századdal! Ez azért nem indok egy 600 ezres éves GFB-hez. :D "
A 600ezernek az indokát én is leírtam és más is. Ennek ellenére nem fogod fel.
tudod mit, hagyjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!