Hogy lehet a kötelező biztosításoknál több százezres eltérés?
Kalkuláltam egy 140 lovas, ezres Honda motorkerékpárra, és meglepő eredmények lettek.
19 ezertől 600 ezres éves díjig.
3 biztosító még reális is a 19-26 ezer közti éves árával, aztán 40, 80, de van 3 db 100 ezer fölötti ajánlat is.
Költői kérdés: van olyan elmebeteg, aki pl. a CIG PANNÓNIA EMABIT ZRT.-nél köt évi 600 ezres GFB-t?
Ezt ők tényleg komolyan gondolják? Vagy az ilyen biztosító csak egy pénzmosoda áltevékenysége? Megnézném szívesen, hogy hány ügyfelük van.
Hahaha...
"Zöld utat adott az MNB, hogy a Mészáros Lőrinc érdekeltségéhez tartozó Konzum Nyrt. minősített befolyást szerezzen a CIG Pannónia nevű biztosítótársaságban, illetve annak leányvállalatában."
Így már érthető is. Majd az állam az adófizetők pénzén köthet mindenféle biztosítás náluk. Azt kizárnám, hogy magánszemélyek kötnek itt saját zsebre biztosítást. Azért annyira nem ostobák az emberek, és a jövedelmek miatt sem engedhet meg magának ilyen luxust senki.
# 2
Azt azért kizárnám, hogy egy GFB annyival jobb, több szolgáltatást tud nyújtani, mint amennyivel ez túl van árazva.
Szinte már mindenhol alap az assistance szolgáltatás, és a kárügyintézés is viszonylag egyszerű, a pénzre se kell hónapokig várni.
Biztos sose hallottál még erről a biztosítóról te sem, mert senkinek nincs ott biztosítása. Talán épp arra lett kitalálva, hogy pénzt szivattyúzzanak ezzel is valahonnan.
Kalkuláltam egy 11 éves Suzuki Swiftre a 29 éves jogosítványommal, B10-es besorolással.
Megint messze a legdrágább ez a biztosító.
Groupama 16 ezer, CIG PANNÓNIA EMABIT ZRT. 141 ezer.
Mindennel lehet nagy kárt okozni, úgyhogy ez nem indok a motorkerékpár magas díjára.
De pl. a rendőrmotorokon sokat kereshet valaki ezzel.
Nem akarom ezt tényként állítani, de mostanában sok minden így működik kis hazánkban.
"Mindennel lehet nagy kárt okozni, úgyhogy ez nem indok a motorkerékpár magas díjára. "
Dehogy nem!! A motor pont az az eset, hogy kevés díj és aránylag nagy kár keletkezhet. Ez a biztosító erre allergiás. Van amelyiknél a teherautó ára a triplája mint a többinél illetve van aki a 70 felettiekben nem bízik. Hidd el hogy ez szimplán csak ennyi. Senkit nem küldhet el mert ahogy írták törvény kötelezi hogy nem válogathat, de arra nincs törvény hogy mekkora díjat kell kínálnia és bizony erre azt találták ki hogy amelyik szegmens nekik nem kell ott baromi nagy díjat kalkulálnak. Ennyi az egész.
Egy Trabantnál nem fordulhat elő, hogy kevés díj ellenében nagy kárt okozhat?
Ne viccelődj! :D Nincs összefüggés.
És itt nem háromszoros GFB-ről beszélünk, hanem 32-szeresről. 600 ezer forint évente? Annyiért már motort is lehet venni. Egy mezei kisautónál 9-szeres díj.
És hiába annyi náluk, ha mindenki a 19 ezres biztosítást köti másik biztosítónál. Ennyire nem ostobák az emberek.
Most nem akarok minden kategóriában kalkulálni, de szinte biztos, hogy ők a legdrágábbak mindben. Biztos nem akarnak egy ügyfelet sem. Érdekes üzletpolitika...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!