Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Ejszaka tortent egy biciklis...

Ejszaka tortent egy biciklis gazolas. A biciklis kivilagitatlanul az ut közepen ment es hatulrol elutottek. A helyszinen eletet vesztette. Mi a teendö? A többi lent.

Figyelt kérdés
A baleset egy föuton törtent, közvilagitas semmi, raadasul a biciklin se volt semmilyen lampa. A soför nem hibazott, gyorsan se ment. A bringast akkor latta, amikor mar tul kesö volt... Ö sokkot kapott, de ezenkivül nem serult meg. Az lenne a kerdesem, hogy ilyen helyzetben mit lehet tenni? Az auton hitel van, a kötelezö sem volt idöben befizetve. Mivel ö nem volt hibas, fizeti valaki a kart? Kb 1 000 000 Ft lenne a javitas. Tudom, hogy eleg morbid ezzel foglalkozni egy ilyen tragedia utan, de szukseguk van a kocsira napi szinten. A soför meg mindig sokkos allapotban van, gondoltam hatha tud valaki segiteni, hogy mit lehet csinalni

#baleset #biciklis gázolás
2016. máj. 1. 13:05
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
44%

Kérdező:

Nem tudom milyen kocsi, de próbáljátok meg bontókban. Lámpa búrát tuti lehet szerezni valahonnan bontottan, vagy belegányoltok valami olyat ami nem teljesen passzol, legrosszabb esetben. Izzót lehet venni fillérekért.


Motorháztető ha lecsukható, zárható, akkor nem számít ha horpadás van rajta, ha nem, akkor karosszérialakatossal kikalapáltatod, nem fújod le, de legalább használható.


Szélvédőre nincs megoldás, azt cseréltetni kell, az biztos 100-200e minimum.


A tető szintén lakatos téma lesz valszeg.


Fényezést kihagyjátok, esetleg tisztítsátok le a tiszta felületet és kezeljétek le valamivel ami megvédi a rozsdásodástól.


Ez mind gány megoldás tudom, de ha a kötelezőre sincs pénze, akkor jobb ötletem nincs. Esetleg meg lehet próbálni bankban személyi hitelt felvenni a javításra.


Viszont ha sokkos, akkor hiába lesz autó, nem fog tudni dolgozni rendesen, újra vezetni.

2016. máj. 1. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
47%

hát nem tudom...azon tűnődöm, mit tennék, ha én lettem volna a gázoló autós, és ilyen gonjaim lennének a halált okozás feldolgozásán túl...


- kötelező nem fizetése, az egy különválasztható történet..


-azt kell először is tisztázni, hogy mi történt az úton, és miért történt a gázolás(ami halálos volt)


ha 100%-ban vétlen az utós, akkor bizony kártérítési pert lehet indítani..hogy ki ellen, azt nem tudom, de a kerékpáros által okozott kárt az ő háztartási biztosítása rendezi...abból kell kiindulni, ha nem hal meg, akkor bizony perelhető...hogy elhunyt, akkor is, de az örökös, vagy a biztosítója...


szerintem

2016. máj. 1. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
1 misi a javitás... 300ért meg kapsz másik autót, sőt, még olcsóbban is, ha csak az a ényeg, hogy el tudjon vele járni munkába.
2016. máj. 1. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
48%

Hadd ne kelljen már az autóst (vagy a rokont) lebaltázni,mert meg akarja csinálni az autóját! A kerékpáros meghalt, neki már nem fáj semmi, a sofőrnek pedig egy életen át ott lesz a lelkiismeret furdalás. A család majd meggyászolja a biciklist, de az élet megy tovább. Ha kell az autó, hát kell.


Nos, a kötelező biztosításnak ehhez semmi köze sincs! A KGFB arra való, hogy a másnak okozott kárt megtérítse! A kerékpárosoknak nem kell KGFB-t kötniük, így tőlük nehezebb behajtani a kártérítést, de nem lehetetlen. Ha a kerékpárosnak volt valamilyen biztosítása amihez járt felelősség biztosítás, akkor az fizet. Aztán a hiteles autókhoz legtöbbször kötelező a casco, így az is fedezheti a kár egy részét. Aztán ha minden kötél szakad, akkor a MABISZ is segít, nem véletlenül fizetjük a baleseti adót!


A nyagobb gond az, hogy az eljárás befejezéséig a cascon kívül nincs más lehetőség. Aztán ha lesz jogerős határozat, akkor be lehet hajtani a kárértéket, vagy a casco önrészt az örökösökön.


Lehet pirosozni szokás szerint!

2016. máj. 1. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
48%

hogy a rendőr mit mond, az kb. mindegy.

Keress egy ügyvédet. (szerintem előbb-utóbb szükséged lesz rá...)


Sok tisztázadó van a balesetben -ahogy páran már írták- milyen volt az útszakasz, volt-e féknyom, hol ütötte el...

Ezen infók nélkül felesleges bármit írni.


A kgfb nem fizetése ebből a szempontból félig mindegy. Mert ha mégis kihozzák, hogy azért a balesetben az autósnak volt közrehatása, akkor bizony az szívás.


Ha 100%-ban a kerékpáros a felelős, akkor tényleg lényegtelen, hogy volt-e a kocsin kgfb, viszont az okozott kárt a bicajosnak meg kell téríteni. (vonatkoztassunk el attól, hogy belehalt, simán lehetett volna másképp is.)


Amiben egyedül érzek egy logikai bukfencet, az a kocsi javítása 1M Ft-ért, de közben nincs pénz kajára...

2016. máj. 2. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
21%

Sok ponton sántít a történet.

AZt írta a kérdező:

"A kötelezöje nem volt rendben, mert napi 11 ora melo mellett se tudta kifizetni, de kocsi nelkül nem tud munkaba jarni. Nehez döntes, hogy a lakast fizesd, vagy a kocsit... de a kocsi nelkül lakas se lenne."

Aha, szóval napi 11 óra meló után hulla fáradtan, azaz GÉPJÁRMŰVEZETÉSRE ALKALMATLAN ÁLLAPOTBAN ült a volán mögé, és így vált gyilkossá.

Kötelezőt nem tudta kifizetni, mert nincs pénz. Ja, meg kocsi nélkül munka se lenne, és akkor nem lenne lakás.

Szegény. Szóval gatyából kilógó seggel, csak munkába járásra olyan autót kell venni HITELRE, amiben egy szerencsétlen biciklis áldozat 1 milla kárt okoz. Mer az új ótó muszály, mer a szomszédnak is az van.

Ha a kocsivásárlást valóban a szükség hozta volna, és nem a kivagyiság, akkor nem egy eleje összetörésével 1 millás kért szenvedő banki autója lenne neki, hanem egy 300 000 Ft kárral GTK-ra vett 10 éves bármije (Suzuki, Fabia, Twingo, bármi...). És akkor most nem lenne siránkozás, és az anyagi lehetőségeket messze meghaladó autó törlesztéséért nem kellett volna 11 órát dolgozni.

Nem történt más, csak egy felelőtlen ember learatta a saját rossz döntései következményét, és közben meg is ölt valakit.

2016. máj. 2. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
34%

..és tényleg.

Mert egy hiteles új, kék színű Suzuki Splashnél rosszabb, olcsóbb autó már nem is alkalmas munkába járásra.

Egy 10 éves új kasztnis Swifttel már biztos kinézték volna a munkatársak.

[link]

2016. máj. 3. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!