A nevemre tudom így íratni?
A forgalmiban szereplő tulaj már meghalt, de eladta egy másik embernek, akinek megvan az adásvételi, namost ha én tőle megveszem, akkor a 2 adásvételi birtokában a nevemre tudom íratni?
Szóval úgy hogy az első adásvételit lefénymásolnám és azt vinném azt is?
Vagy az egyetlen járható út az hogy először a mostani tulaj nevére kell kiállíttatni forgalmit aztán az enyémre?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Át tudod íratni két adásvételivel minden probléma nélkül. De nem fénymásolattal, hanem az eredetit kell vinned.
Szóval kellenek a jármű dokumentumai, az eredetvizsgán kapott papír, a két adásvételi, az igazolványaid, egy rakás pénz és mehetsz átiratni.
(Ugyanígy írattam a nevemre a mocimat, semmi komplikáció nem lett belőle)
Áhh szuper :)
Pancsiról van szó egyébként :)
És egyébként akkor ez akárhány adásvételivel meg lehet oldani ugye? Úgy hogy közben egyszer se volt forgalomba helyezve a gép.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen, csak a normál árat. Akárhány szerződéssel megcsinálhatod, de mindegyiknek eredetinek kell lennie. Te csak egy adásvételi díját fizeted, illetve az egyéb szükséges dolgokat, pl. eredetiségvizsga, ill. ha nincs újfajta rendszáma, akkor annak az árát, a műszakis matricát rá és egyebeket... Elég sok költség de megéri.
Egyébként milyen típus/mikori? És merrefelé élsz?
Rendben. Akkor nagyon remélem hogy sikerül megszerezni mindent és elintézni a dolgot :)
T5, évjáratot nem tudok.
De teljesen nem lesz tipusazonos meg gyári(főleg a festés az ami egyedi,azon kívül csak pár apróság), szóval igazából engem az évjárat érdekel a legkevésbé.
Miskolc közelében lakom.
Egyébként ha nincs motorszám azért eredet és műszaki vizsgán ugye nem szólnak?
Ha jól tudom van olyan opció hogy természetes elkaszálódás miatt nem olvasható.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Pedig elég könnyű megmondani az évjáratot.
A vázszámban elöl van a típus (TLF, T1, T5...) utána az év, a hónap és a sorszám. Pl. a T570070777 egy T5-ös 1970 év, 07 hónapból (július ugye) és a 0777. motorként gyártották abban a hónapban. :)
Attól függ... Ha a papírjaiban a gyári motorszámmal szerepel, akkor azt keresni fogják. Mivel ezeknél a gépeknél az eredetvizsgán csak a vázszámot, váznyaktáblát meg a motorszámot tudják nézni (mivel nincs ezer helyen azonosító, meg a festék rétegvastagsága is ki tudja hányszoros lehet, ha közben 5-6 alkalommal átfestették), így azoknak illene stimmelni és olvashatónak lenni.
Csinálhatsz hivatalos motorcserét is,de akkor kell adásvételi a motorblokkról külön, meg valami kis hercehurcával jár a dolog. Nem tudom, én az enyémekbe eredeti blokkjaikat varázsoltam vissza javítás után - de biztos lesz itt aki tud segíteni, legfeljebb új kérdést kell kiírnod.
Létezik olyan, hogy nem olvasható, de egy aluöntvény blokknál nem fogják elhinni, hogy megette a rozsda. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Vázszámot nem tudok, élőben még nem is láttam a gépet.
69-es gyártmány.
Nem eredeti blokk van benne. De van egy teljesen felújított blokkom. Szóval azt tenném bele(blokkszám nélkül)
A vázat mindenképp fémtisztára csiszolom, aztán alapozó és festék.
Konkrétan már minden megvan, szépen lefényezve,krómozva...
Csak minden egy olyan vázon amiről semmi papír nincs. Főként a vázért venném meg ezt. Meg persze a sok-sok alkatrészért. Persze még nincs letisztázva minden. Szóval nem biztos a dolog.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem érdemes lenne lepapírozni a blokkcserét, nagyon feltűnő ha véletlen eltűnik az öntvényről a szám - a felület sosem lesz utána olyan mint az eredeti öntvény..
Mellesleg hallottam már olyan legendát, hogy átütött motorszámú Danuviát részletes kivizsgálásra küldtek eredetiségvizsgáról, állítólag spec. képalkotó vizsgálattal ellenőrizték a számot (magyarul röntgenezték a blokkot) és kibukott a dolog. Fejleményeket nem tudok, akitől ezt hallottam azt mondta itt tart a dolog. Ez Zala megyében volt 1,5 hónapja állítólag.
Persze nem kell minden ilyen szájhagyományt elhinni, de ha meg tudod oldani legálisan, akkor célszerűbb az a megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!