Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » Én fizetnék drágábban Kgfb-t....

Én fizetnék drágábban Kgfb-t. És te?

Figyelt kérdés

Ha olyan biztosítóval kellene ügyet intéznem károsultként, akivel szerződésben állok. Bővebben:

[link]


2011. okt. 30. 15:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Mivel a kötelező biztosítás nem biztosítás, hanem kvázi adó, én nem... fizetem a legolcsóbbat. Mert nekem attól nem lesz jobb, ha a legdrágábbat választom.

Emellet meg van Casco-m, tehát felesleges összevonnom a kötelezővel, autómon volt mobilitás garancia, illetve ennél jobb szolgáltatása van az Autóklubbnak..

2011. okt. 30. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

A CASCO egy másik kategória, önhiba stb.

Az autóklubról pedig egy remek cikket ajánlanék neked, Dömsödi Gábor tollából, a "remek" szolgáltatásokról:

[link]

2011. okt. 30. 18:10
 3/11 anonim ***** válasza:
én nem fizetnék drágábbat, sőt, olcsóbbat szeretnék, ígyis eszméletlen drága. a casco más tészta, az nyújt is valamit, de az én kötelezőm nekem semmit sem nyújt. arra fizetem, ha én okoznék balesetet. jó nekem a legolcsóbb is.
2011. okt. 30. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Szép cikk, én ugyanezt akarom, csak nem drágábban, hanem a mostani árakon.


Nem tudom hogy vagytok vele, kedves többiek, de így is elég sok a biztosítás, pedig csak kötelezőnk van, casco még véletlenül se. Persze lehet nem abszolútértékben sok, csak az átlagfizetéshez viszonyítva.

2011. okt. 30. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Europe Assistance szolgáltatása akkor is olcsóbb ha külföldre megyek, mint a saját márka szervíz assistance szolgáltatása ha igénybe akarom venni.
2011. okt. 30. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Én olcsóbb biztosítást szeretnék. Egy pár biztosítónál a casco-t már felváltotta ez az okozói kiegészítő szolgáltatás, ami a kötelező mellé köthető.
2011. okt. 30. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
ha jól értem ez baleseticascoval egyesített kötelező lenne, ami akkor is fizet ha én voltam a hibás . Szóval ha lehetne választani akkor az olcsóbbat választanám amiben ez nincs benne.
2011. nov. 4. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

A legolcsóbbal vigyázni kell,nehogy úgy járjatok,mint az egykori MÁV ügyfelei. [link]



Én az Allianz-nál vagyok,van Allianz direct biztosítás is benne,ami azt jelenti,hogy ha nekem okoznak kárt,akkor is az allianz intézi a dolgokat,és nem nekem kell rohangálni,ezzel együtt kb 3000Ft-tal több az éves díjam, mint a legolcsóbb biztosítónál. Ne csak az árakat nézzétek,hanem a szolgáltatásokat is.



[link]

2011. nov. 4. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Ja.. nálad évi szintem 3000-rel több, nekem meg 67.000-el.

B6-ban vagyok, balesetet még nem okoztam. Megnéztem a szolgáltatását és magas ívben lesz*rom. Nekem pont egy bank adja a legolcsóbb díjat ami éves szinten is 10.000 alatt van.

Azt meg, hogy a MÁV tönkremenetele után a szerződött autósnak kell fizetnie az okozozz kárt, nálam jogilag kicsit sántít. Ugyanis mint mondtam, ez a kötelező dolog nem más mint adó, amit a biztosítótársaságok szednek be és egy olyan alapban tartják amiből kárt fizetnek ki a vétlen autós számára. Az, hogy egy társaság tönkremegy, az autós nem tehet róla. Viszont tehet arról az a felügyelet, amelynek kötelező ellenőriznie a társaságok működését. Amelyik mondjuk nem írta elő, hogy legyen a biztosítónak viszontbiztosítója. Ilyen dolgokkal szokták elkerülni, hogy egy-egy biztosító tönkremenjen. Tehát itt a felügyelőszervek az elsődleges ludasok, akik nem akadályozták már meg időben a kialakuló helyzetet, ugyanis ezt már hónapokkal korábban lehettt előre látni mi történik. Itt még lesz folytatás a bíróságokon ez ügyben.

2011. nov. 5. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Egyetértek az előttem szólóval. S megint a jogkövető magatartású emberek húzták a rövidebbet.


S a cikkem (a link alatt) nem elsősorban az árról szólt, hanem arról, hogy hibás a rendszer. S sajnos ugyanannál a cégnél két különböző ügyfél hatalmas árkülönbségre számíthat. Ahogy fenti két válaszoló is példázta. S amíg nincsenek rákényszerítve a biztosítók, hogy valódi szolgálatatást nyújtsanak addig ez így is marad. Amiről én írtam, az a mostani állapot szerint egy extra szolgáltatás, pedig ennek kellene lenni az alapnak.


Várom még a véleményeket.

2011. nov. 5. 10:29
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!