2010 évvégén biztosítót váltottam az automra a netrisk segítségével. A csekket 2011 január 10. -20. között kaptam meg (már nem emlékszem pontosan). Ezen a héten hétfön fizettem be. Ma kaptam még egy ugyan oylan csekket. Mi a teendö ebben az esetben?
Figyelt kérdés
2011. jan. 27. 17:41
1/2 anonim válasza:
Hívd fel a biztosítót, és mond el a problémádat! Lehet, hogy azóta már megérkezett a befizetett pénz, és akkor az új csekk tárgytalan. Ha nem akkor vagy bemész és bemutatod a csekkszelvényt, vagy bescanneled, és elküldöd e-mail-ben.
2/2 A kérdező kommentje:
köszönöm
2011. jan. 28. 22:07
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!