Hogyan történik a kárrendezés?
Múlt héten beletolattak a kocsinkba. A biztosító felé már továbbítva lett a betétlap, de még nem hívtak minket a kárfelmérés miatt. A karosszériás, akivel javíttatni akarnánk, a héten szabadságon van, nem tudtunk egyeztetni.
Sosem volt még ilyen esetünk. Amit látunk a biztosító honlapján, hogy a "menetrend" az, hogy felmérik a kárt, elbírálják, hogy jogos-e a kárigény, majd kifizetik a megállapított díjat.
Én azt gondoltam, hogy ez ilyenkor úgy zajlik, hogy elvisszük egy szerelőhöz, aki szerződésben áll a biztosítóval, és részünkről 0 költséggel rendbe teszik az autót. Rosszul gondolom? Mi az, hogy megállapítják a díjat, és kifizetik? Adnak x összeget, és az vagy elég a javíttatásra, vagy nem?
Van ilyen is és olyan is.
"Én azt gondoltam, hogy ez ilyenkor úgy zajlik, hogy elvisszük egy szerelőhöz, aki szerződésben áll a biztosítóval, és részünkről 0 költséggel rendbe teszik az autót."
Én pontosan így csináltam, egy apró különbséggel. Mivel ezek a szemét mocsok biztosítók úgy gondolják, hogy az öreg autó értékesebb lesz attól, hogy összetörték és gyári, új alkatrészt kap a sérült helyett, nem fizetik a teljes árat, valamennyit levonnak. Ezt avultatásnak hívják. tehát bevittem az autóm a szervizbe, és visszakaptam javítva, de pár tízezret nekem kellett a szerviznek fizetnem még pluszba.
Köszönöm! Bár nem tartom teljesen korrektnek azt, hogy rá kelljen fizetnie az embernek a kocsi javíttatására, csak azért, mert már idősebb. Végtére is, ha nem okoznak kárt benne, nem kéne felújítani sem...
Nálunk egy 5 éves kombi VW Golfról van szó. Eddig sérülésmentes volt, gyári elemek, gyári fényezéssel. Remélem, hogy ennél nem tekintik majd az elemcserét "felesleges értéknövelésnek".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!