Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motor csere vagy felújítás?

Motor csere vagy felújítás?

Figyelt kérdés

Egy skoda octavia 1.6 benzin 2000-es évjáratú autóról van szó olyan hangja van mint a dizel motornak (kattogós) és az olajat is csipegeti.

Felújítani kb 250 be lenne. Érdemes lenne felújítani vagy inkább egy motor cserével olcsóbban kijönnék? És milyen papírmunkával jár a motor csere?


2019. júl. 23. 13:03
 1/5 D. Brasco ***** válasza:

En azt szoktam mondani,hogy ilyenkor merlegelni kell,ugyanis 2 lehetőség van:

1)felujitod az eredeti motort így biztos lehetsz benne hogy lesz egy rendesen müködö normalisan rendbe szedett motorod,és még a papirokkal sem kell kinlodni.....bár ez lesz a dragabb megoldás...de a biztosabb!

2)veszel egy ki tudja milyen allapotu motort,amit beleraktok majd kiderül hogy azt is lehet szétboritani mert szar abban is minden,es akkor még a papirmunka(egyező motorkodnal semmi tragikus de akkor is penzedbe meg utanajarasba kerul)stb stb......

Neked kell döntened!De az igazsag az hogy lattam mar olyat hogy valakinek motorfelujitasra adtak egy 220ezres ajanlatot,mire a tulaj ó ne vicceljetek már......drága!Nem kell!!Bontott motort bele80-ert!kb 2 hét hasznalat utan a bontott blokkot lehetett kivenni es a nullarol felujitani 250ezerért......így aztán a papirozassal meg minden sallanggal meg is allt a motor buli egy laza 360-370ezerből.......mindezt egy vagon ügyintezessel körítve,kb 150ezerrel dragabban mint ha a sajatjat első körben megcsinaltatja

2019. júl. 23. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

A jó állapotú motorokért is elkérnek 200-250 ezret. Plusz még erre rájön a munkadíj. Szerintem érdemesebb felújítani. Először is ki kellene deríteni mindennek az okát. Olajfogyasztás lehet szelepszár szimmeringek miatt is, a kattogás meg hidrotőkék miatt is. Ez a legolcsóbb opció, 20 ezer + munkadíjból kijön. Ha a kattogás hengerkopásból adódik, az a drágább opció:

Fúrás+hónolás: 40 ezer

4 dugattyú gyűrűvel: 4x26k = 104 ezer

Szelepszár szimmering: 2-3 ezer

Ez így 147 ezer. Munkadíjjal együtt max. 200.

2019. júl. 23. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Átnézetném hogy vannak e más bajai , aztán filóznék 1et . 20 éves autó ha tuti a gép csak kisebb gondok akadnak megjavítatnám de motorgenerált stb kihagynåm .
2019. júl. 23. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Mickbro ***** válasza:

Attól függ...

Ha belefutsz egy kontár szerelőbe, akkor a felújítás sem lesz tartós, aztán 1-2 év és megint lehet felújítani.


Ha találsz olyan blokkot amire garanciát vállalnak, vagy esetleg még ki lehet próbálni és km-t lekérdezni, akkor én inkább a cserére szavaznék.

2019. júl. 23. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
56%
Emberek.Egy 2000 évjáratú oktávia 2-300 ezer forint!!!Hagynám csattogni amíg megy,azt kuka.Ha a szívedhez nőt,akkor végy rá egy bontott komplett hengerfejet vagy 40-50 ezerért + 15 a tömítés és 15 a munka.ujra patent lessz
2019. júl. 23. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!