Véletlenül behúzott kézifékkel mentem haza. Nagy bajt okoztam?
Egy BMW 525 TDS E39-es autóról van szó. 29 km-re lakok, munkából mentem haza.
Fura volt, hogy nem húz annyira az autó, mint korábban. Illetve kicsit ilyen fémes hangot hallottam.
Majdnem otthon voltam, amikor észrevettem, hogy világít, hogy be van húzva a kézifék.
Viszont, hogy lehetséges hogy behúzott kézifékkel igazából tudtam közlekedni? Gyakorlatilag csak gyorsításkor volt lomhább picit az autó
#9
Fölemelt autónál (lelógó futóművel)kéziféket állítani?
Különben is, miért kell két ember kell egy bowden megfeszítéséhez?
Nem kell 2 ember te gyökér, csak egyszerűbb mint szaladgálni.
De várom a jobb megoldást. Mert megint nem adtál semmit a témához csak kötekedsz. Mond meg, te hogy csinálnád, hagy tanuljak valamit ha már ilyen okos vagy.
Csak azért írtam, mert ha legalább egyszer(!) szedtél volna szét öreg BMW-n kézi(dob)féket, akkor tudnád, hogy egy ember is nehezen fér hozzá, vagyis teljesen értelmetlen ketten csinálni. Gondolod, hogy a "gyökér" megszólítás után még lenne kedvem a javítás fázisait leírni? Különben is, nem szeretném túlterhelni az agyadat. Tartok attól, hogy komoly probléma lenne számodra a kapott információkat értelmezni és megvalósítani.
Jó éjt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!