Tegnap jöttünk haza egy szállodából, és véletlenül ott maradt egy nadrágom, járt már valaki így? Írtam nekik este, még nem válaszoltak.
Szia!
4*-os szállodában dolgozom, nálunk a talált tárgyakat 90 napig kell megőrizni. Ha a vendég küld e-mailt vagy telefonál, akkor először is beazonosítjuk, hogy a talált tárgy tényleg hozzá tartozik. Utána pedig megállapítjuk, hogy mennyibe kerül elküldeni neki (külföldre) és ha elfogadja ezt az árat és kifizeti, akkor visszaküldjük postán.
Sajnos a szállodák nagy többsége nem vállalja a postaköltséget, ezt a vendégnek kell bankkártyával vagy átutalással rendezni.
A mi szállodánkban csak olyan esetben keressük fel mi a vendéget, ha valami kiemeleten nagy értékű otthagyott dologról (pénz, útlevél, műszaki cikk) van szó. Ruhák, piperecuccok esetén mi nem vesszük fel a kapcsolatot a vendéggel, mert sokszor direkt hagyják ott, hogy már nem kell nekik vagy nem fért be a bőröndbe és el akarják dobni.
Ne várd, hogy szóljanak.
Te keresd meg őket, hogy otthagytad és megtalálták-e.
Mondjuk egy 4* szálloda érdekes, hogy nem válaszol. Igaz mikor kérdezted, meg korán volt.
Azóta valami hír?
"Mondjuk egy 4* szálloda érdekes, hogy nem válaszol. Igaz mikor kérdezted, meg korán volt."
"Tegnap jöttünk haza egy szállodából,... Írtam nekik este, még nem válaszoltak."
Nem tudom, mi az érdekes abban, hogy karácsony este valaki ír egy emailt és reggel 8-kor még nem válaszolnak neki. Karácsony napján nyilván a takarítók sem dolgoztak - így csak ma délelőtt mennek szobákat takarítani. Ha meg is találják, és válaszolnak is a kérdezőnek, akkor sem sokat halad a dolog - mivel holnap van posta, aztán 4 napig megint nem.
Jó, persze, nyilván a kérdezőnek fontos a nadrág, csak azt nem tudom megérteni, hogy miért olyan "értetlenek" az emberek, hogy ÜNNEP VAN, ilyenkor nem a szokásos évi pörgés van, hanem PIHENNEK az emberek. Jó, igen, tudom, kereskedelemben, közlekedésben, vendéglátásban ilyenkor sincs pihenő, de akkor sem olyan létszámmal dolgoznak, mint máskor. nem várható el - még ha 4 csillagos szálló is - hogy ünnepnap is azonnal válaszoljanak.
Ne értsd félre, kérdező, semmi bajom nincs Veled - csak annyira felpörgött már a világ, hogy képtelenek az emberek leállni: mindig minden azonnal történjen meg. "Próbálj meg lazítani... :-) "
"nyilván a kérdezőnek fontos a nadrág"
Csak a látszat szerint.
Ha fontos lenne, "véletlen" sem marad ott, hanem szándékosan elteszi.
Mindettől függetlenül drukkolok, hogy megkapja.
Ugyan már, a szálloda ne pihengessen és Jézuskán töprengjen befordulva.
Ez üzlet. A szálloda egy szolgáltató, ennek megfelelően járjon el, profin, szakszerűen, gyorsan.
Délig sem jeleztek vissza! Egy 4* szálloda.
Ez elfogadhatatlan!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!