Hány fokban szokott izzítani az autó?
Régebbi vasaknál az izzító reléje hőfok szerint kapcsolt.
Hideg motornál elvileg kellene nyáron is.
Sorba vannak kötve, ha 1 kimegy, akkor nem jelez vissza.
Az hogy izzít-e és, hogy világít-e a lámpa két külön dolog...
Egy 30 éves merci izzít bármikor míg egy új nem.
Viszont a visszajelző lámpának égnie kell gyújtás ráadásakor kivéve ha kiégett az izzó, de ennek az esélye kb. nulla.
Kb 8-10 fok alatt jelzi vissza nekem. Azaz ilyenkor, nyáron szinte soha. 10 fok alatt is csak akkor látom, ha meredtem az ikont bámulom. Egy pillanatra villantja csak fel és már indítózik is. (Start gombos, automatán indul gombnyomás után.) 2018-as modell.
Az előző autóm kulcsos volt. Az is már CR-dízel, 2005-ös. Az gyújtásra se villantotta ki a kis tekercs ikont. Még -20 fokban se láttam soha. Ennek ellenére mindig azonnal indult. Diagnosztikával, kimeneti teszttel viszont be tudtam kapcsolni az ikon LED-jét, tehát működött. Kíváncsiságból kipróbáltam azt is, hogy 0 fok körül hidagindításnál lehúztam az izzításvezérlő csatlakozóját. Indult úgy is gond nélkül, nem kellett "köszörülni", de az első fél percben olyan darabosan járt a motor, mint valami öreg dízelmozdonyé. Eleinte ki-kihagyott egy-két henger. Már gyújtás ráadásakor egyből világított a hibalámpa és dobálta izzításra a hibakódokat.
Ez autó függő. Van amelyik vissza jelez van amelyik nem.
De ugyan úgy van amelyik izzít melegben is, míg olyan is van amelyik csak 0 fok alatt izzít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!