Nehéz lesz vezetni egy régi autó után vezetni egy modernebbet? 99es polo után egy 2010es audit fogok vezetni.
Második generációs benzines 1.6-os A3-asból szerintem nem volt 140 lóerős. Tudtommal csak a hagyományos szívó 102 lóerős, meg a közvetlen befecskendezéses FSI volt 115 lóval.
De ez csak részletkérdés, meg az sincs kizárva, hogy tévedek...
De lottóznom kéne! Pont ez írtam. :D Egy 102-115Le-s A3 nem egy rettenet, amitől parázni kéne. Teljesen átlagos. Sőt inkább kisebb autónak számít, a feltöltött motorok korában teljesítményben is inkább 120-150 lóerő az átlag ma már.
Nyilván minden autót kicsit más vezetni. A szervo az elég nagy különbség, valamint csak van bő egy értized a két autó között! Az autoiparban talán a legdinamikusabb fejlődés pont ebben az időszakban volt: 90-es évek vége, 2000-es évek eleje. Ekkor jött be a legtöbb újítás, kényelmi extra. Később már lassult a fejlődés. Pl nekem van egy 2005-ös és egy 2018-as autóm is. Az újabb nem űrhajó a régebbihez képest, pedig ezek között is van elég nagy korkülönbség. Tudásra hasonló a kettő, csak teljesítményben nyújt többet az új hasonló fogyasztás mellett és persze az Euro normákban van különbség. (Igaz a 2005-ös nagyon nem alapfelszereltség.) Sőt azt mondom a régebbit jobban szeretem vezetni. A fék-kuplung valahogy finomabban adagolhat, fogáspont is alacsonyabban van. Persze itt már mind a kettő szervós. Sőt a régiben sebességfüggő szervó van, az újban csak fix. Ezek apróságok, de mind hozzájárulnak ahhoz, hogy kicsit más a vezetésük. Bocs a kitérőért...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!