125ccm-is motorokat nézegettem, hármat. Egy Honda CBR 125R, egy Honda Xl 125 Varadero, és egy Yamaha TDR 125. Szerintetek melyik érné meg a legjobban?
183 cm nem olyan vészes amúgy, főleg a lábaid hossza számít. Amíg nem próbálod ki, nem tudhatod biztosra, hogy valóban nem kényelmes.
Én 197 cm vagyok, én is 125-ösön kezdtem. Nézegettem a kis Varaderot, de itthon nagyon ritka, ami miatt arányaiban túl drága szerintem.
Milyen célra kéne? Az is sokat számít.
Városba pl nagyszerű lehet egy supermoto, áttételezés miatt elég fürge tud lenni.
Általában a 2t valóban erősebb, de a TDR 15 LE. Az kb ugyanannyi, mint egy újabb 4t. A fő különbség, hogy több a nyomaték, de amíg nem versenyezni akarsz, tök mindegy. Ha választanom kéne, 4t-t vennék. Olcsóbb, megbízhatóbb, szerintem kényelmesebb hétköznapi használatra.
Én az egyik Hondát venném, ha csak ez a két opcióm volna.
A Yamaha TDR nagyon jó motor, csak mára a legtöbb sajnos karbantartási hiányokkal küzd. A blokkja a TZR-ből való; fojtottan valóban csak 15 lóerő, de a legtöbből kiszedték már bejáratós korában. Úgy már 30 paci szaladgál a blokkban... Így máris kiesik, mert A1-el nem vezethető.
A CBR valóban elég anorexiásnak tűnik, de városon kívül talán az szedi a lábát a legjobban a négyütemű 125-ösök közül. Én 188 centis vagyok, elfértem rajta. Azért nem vettem, mert nagydarab vagyok és úgy már tényleg elég vicces a dolog...
A Varadero kitűnő választás. Eleve nagyon igényes műszaki megoldásai vannak, meg minden motoros oldal ezt ajánlja az A1 kategóriában. Ez látszik az árán is és sajnos sok levitézlett darabért is szemtelen összeget kérnek.
Ott van a kevésbé ismert Derbi Terra is, az ugyanúgy kimaxolja a 11 kilowattot. Piaggio blokk van benne, nagyon megbízható az is.
Házon belül ott a Derbi Mulhacén is, ugyanazzal az erőforrással. Elég ritkák, de azért hébe-hóba hirdetnek itthon is belőlük.
Ott van a Hyosung GT 125 is, azt mindenki 600-as gépnek nézi és ugyanúgy V2-es, mint a Varadero.
Van két cruiser is, ami jó lehet; a Honda VT 125 Shadow (ennek a motorja dolgozik a Varaderoban is) és a Yamaha XVS 125 Drag Star. Ezeket is sokkal nagyobbnak tűnnek, mint amik és a kidolgozásuk is lehagyja a mai modellekét.
Én egyébként Honda CG 125-öt hajtok 125-ös kategóriában. Ő aztán nem egy izmos jószág, de így is nagyon szeretem, el se adnám soha. Mikor még csak ez az egy motorom volt, megjártam vele "csakazértisből" Horvátországot, Lengyelországot, Olaszországot, Erdélyt, stb. Nagyon hosszú hatótávja van, faék technika, gyorsan megtanul vele motorozni az ember, és később városi/ ingázós használatra is jó második motorként.
én honda cg 125-el "tanultam" amikor a jogsit csináltam, az tényleg nem egy erőgép de hihetetlen volt amikor bementünk benzínkútra és 4,3l ment bele 200km után meg amilyen egyszerű konstrukció
motorvásárláskor megnéztem egy hyosung gt 125-öt, személy szerint nekem jobban tetszett mint a cbr, jobban ment a hang a motor stílusához meg kinézetre is jobban tetszett de aztán találtam magamnak egy supermoto-t nagyon jó áron és az lett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!