Az lenne a kérdésem, hogy régi álmom hogy legyne egy ilyen kocsim! Most ugy nézki hogy sikerül eladni a nagy családi házat és mivel egyedül avgyok, se csaléd, se gyerek... egyenlőre. mennnyi Megbizható ez a kocsi? valaki azt mondja hogy fenntartása egy Mondeoéval megegyezik! Nem vagyok milliomos, de ha meglenne rá a kerett akkor ti vennétek ilyet?
2019. júl. 1. 18:03
1/10 anonim válasza:
Hát én úgy tudom elég változó a minőség, van teljesen problémamentes meg problémás darab is. Persze ez sokmindentől függhet, de legalábbis ezt hallottam.
Egy ilyen relatív egzotikus tipusnak illetve a v8-nak mindenesetre tuti nem egy mondeo nagyságrend a fenntartása.
Lenne rá bőven keret, de sosem vennék ilyen kocsit. Házat eladni és azért autót venni (ami 10 év múlva már lópikulát sem fog érni) szerintem elmekórtani eset.
2019. júl. 1. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Mond, hogy nem az új Mustangra gondolsz. Volt hozzá szerencsém, és mint V8 fan akkorát csalódtam abban az autóban, hogy az életkedvem is elment mikor meghallottam a hangját. Valami botrányosan pocsék hangja van egy igazi, régi V8-hoz képest. (Persze, a sor4-nél még így is egy nagyságrenddel jobb.) Amúgy mint autó, nem rossz, de amire a Ford is felhívta a figyelmet az tényleg fontos: nem sportautó, hanem GT. Fenntartása biztos hogy nem egyezik meg egy Mondeoéval, lévén hogy 12-13 literes átlagfogyasztással simán lehet vele kalkulálni. Az első pár évben egy új autónál meg úgy is az üzemanyagköltség teszi ki az autóra fordított összeg ~90%-át. Személy szerint én nem vennék ilyet. Ha már muszáj lenne autóra költeni, és V8, akkor vagy első generációs Mustangot (és kortársai) vagy a másik oldalról pl. egy GAZ 24-t vennék.
2019. júl. 1. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Sosem volt jó egyik amcsi erőgép sem ezek tartalék menőző arcoknak gyártották hobbiverdának akár a mostani sport meg sznob kocsikat . Akkor sem vennék ha full teli lenne az összes komód lecsóval . Japán koreai Vw konszern ami talán mėg jó tartós a többi tucatáru mint a kocka lada .
2019. júl. 1. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Nyilván nem ugyanaz a fenntartási költsége mint egy hót kommersz Mondeonak.
2019. júl. 1. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Persze, Mondeo. :-) Most kerestünk épp egy ilyen Mustanghoz axiálcsuklót (belső összekötő rudat). Azt gondoltuk, nem nagy dolog. Ford márkaszerviz, forgalmazzák is a típust. Hívjuk, mondjuk, hogy mit szeretnénk. Náluk ilyen autóhoz nincs alkatrész. Mondjuk, hogy az furcsa, mert forgalmaznak ilyen autót. Ja, akkor van, de csak akkor, ha európai az autó. Mondjuk, hogy Európában lett forgalomba helyezve. Nagy sóhaj részükről, akkor küldjük át az alvázszámot. Átküldtük. Ennek már 3 munkanapja, szerinted válaszoltak már rá? Költői a kérdés.
Szóval ennyit arról, hogy Mondeo szintű az alkatrész költsége. Bár lehet, de árat még nem tudunk azóta sem, és azt sem, hogy mikorra lesz belőle alkatrész.
2019. júl. 1. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Ha felmerül a fenntarthatóság kérdése, akkor kerüld el, nem a te autód. Ez nem arról szól hogy hónap welején számolod na lesz ennyi liter benzinre fennmarado pénzem stb és mennyit mehetek.
2019. júl. 1. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Amit sokan írtak, az igaz - a Ford hazai támogatása botrányosan rossz, még ha az autó szódával el is megy. Ez nem annyira zavaró mondjuk egy Fiesta esetén, de a Mustangba fognak tönkre menni dolgok, ha tetszik, ha nem.
Bár én eleve felelőtlen döntésnek tartom, hogy valaki egy nagyobb összegű családi örökségből akar egy 15 millió forintos új autót venni. Fektesd be valamibe a tőkét és 10 éve múlva a kamataiból is meg tudod venni a kocsi akkori új verzióját - vagy legalább számolj utána, hogy mennyi lóvét fogsz kiszórni az ablakon ezzel a döntéssel, mert a kocsi értékvesztése igen hamar el fogja érni a 10 millió körüli összeget. De ha úgy gondolod, hogy életed teljességéhez erre feltétlenül szükség van, akkor hajrá. Mi nagyon örülni fogunk, hogy már kezdéskor adakozol az államnak ~4 millió forint ÁFA-val majd minden tankoláskor egy csomó jövedéki adóval, évente gépjárműadóval - köszönjük szépen, csak ne legyen nagyon kiábrándító, mikor a zöld rendszámos autósok meg körberöhögnek és legyorsulnak.
2019. júl. 1. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Magyarorszagon en nem vennek. Keves alkatresz, draga benzin.
Kesobb ha el akarod adni akkor a kutyanak se kell.
Amerikaban vennek de nekem Camaro jobban tetszik, egyszer majd veszek egyet.
2019. júl. 2. 02:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Én erősen ajánlom. Nem kell milliomosonak lenni hogy fenntartsd a kocsit, ha okosan vezetsz vele "csak" 12-14liter szokott nekem enni, teljesen fizethető szerintem. Eddig nem volt nagy problémám vele, és 2éve van meg.
2019. júl. 24. 02:03
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
3as valaszolo latszik hogy fingod nincs az autokrol! Vw konszern megbizhato? A vilag szemete egy muanyag kacat az osszes ujabb modell! Az amerikai szivo v8 meg egy megolhetetlen motor foleg a hemi de az 5.0gt 2013as modellje is elnyuhetetlen illetve az alkatresz sem draga pl. egy lengokar hasonlo arban van hozza mint egy e46os bmwhez! A kerdezonek a valaszom hogy nyugodtan vegyel mustangot a szervize toredekebe kerul mint egy vele egy idos es hasonlo teljesitmenyu europai nemet premium autonak!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!