Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jawa mustang miért nem pörög ki?

Jawa mustang miért nem pörög ki?

Figyelt kérdés
Van egy 2 lovas Jawa mustangom. Hidegen pár rugásra, melegen pöccre indul. Üresben (vagy kuplungot behúzva) teljesen jól kipörög, de mikor sebességbe teszem és kiengedem a kuplungot nem forog ki. Legjobb esetben kisgázzal 1esben kipörög. Már próbáltam másik gyertyákkal, karburátort többször is kitakarítottam, szóval már nem tudom mi lehet a probléma.
2019. ápr. 28. 13:51
 1/6 anonim ***** válasza:
A kompresszió boltban vásároltál a hengerhez kompressziót is?
2019. ápr. 28. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Vortrex ***** válasza:

Előgyújtást jó volna egy hozzáértőnek megnézni, felső holtpont elé 3-4mm-re belőni


Nem gondolnám, hogy a kompresszióval van a baj, ez a motor új korában is ilyen esetlen volt.


Egyébként nekem már az gyanús, hogy melegen jól indul, mert melegen tipikusan szarul indultak. Mi riga 16 karburátort tettünk rájuk (egy az egybe passzol), az kevesebb benzint adott neki, nem is ment annyira, de megbízhatóbban indult. Ebből gondolnám, hogy talán a tied nem kap elég üzemanyagot.

A súbertűn meg lehet próbálni egy osztással lejjebb tenni a patentszemet, hogy jobban kiemelje, de én továbbra is az előgyújtásra voksolok.

2019. ápr. 28. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Előző nap nagyjából 20 kilométert mentem össz-vissz semmi baj nem volt. A gyújtást megnézetem... És mérek kompressziót is.
2019. ápr. 29. 05:10
 4/6 anonim ***** válasza:
Azért írtam a kompressziót mert én ugyanúgy jártam, mint Te. Végükl szimmeringet kellett cserélni.
2019. ápr. 29. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

De tegyük fel, hogy tényleg szimeringes...

Akkor nem a nehéz indulás jellemző? (vagy semmilyen) És ha nincs benne kompresszió üresben miért megy, sebességben miért nem?

Egyik haver azt mondta kuplunglamella csere kellene neki... Jó ötlet lehet?

2019. ápr. 30. 04:59
 6/6 Vortrex ***** válasza:

De az a jellemző.

Ha nincs benne kompresszió, akkor erőtlen lesz a motor, ezért üresben kiforog, de terhelve már nem tud. Nem nagy tudomány.

A kuplunglamellák képtelenek lefogni a motort, legalább is menet közben biztosan nem ez fogja le, hülyeség kicserélni. Sőt ha szétszeded, még jól le is szívatod magad, mire visszaszenveded azt a rugós perselyes, seeger gyűrűs átkot.


Egyszerűen csak falsot szív valahonnan, a szívócsonk tömítéseket ki lehetne cserélni. Lehet nincs rajta légszűrű, vagy tök lukas, az se tesz jót neki.


Még olyan vicces dolog elő szokott fordulni, hogyha leveszik a hengert szerelni, összerakáskor nem vágják ki az átömlőnyílásoknál a tömítést és úgy rakják össze, aztán vakaróznak rajta napokig.

2019. ápr. 30. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!