Jawa mustang miért nem pörög ki?
Előgyújtást jó volna egy hozzáértőnek megnézni, felső holtpont elé 3-4mm-re belőni
Nem gondolnám, hogy a kompresszióval van a baj, ez a motor új korában is ilyen esetlen volt.
Egyébként nekem már az gyanús, hogy melegen jól indul, mert melegen tipikusan szarul indultak. Mi riga 16 karburátort tettünk rájuk (egy az egybe passzol), az kevesebb benzint adott neki, nem is ment annyira, de megbízhatóbban indult. Ebből gondolnám, hogy talán a tied nem kap elég üzemanyagot.
A súbertűn meg lehet próbálni egy osztással lejjebb tenni a patentszemet, hogy jobban kiemelje, de én továbbra is az előgyújtásra voksolok.
De tegyük fel, hogy tényleg szimeringes...
Akkor nem a nehéz indulás jellemző? (vagy semmilyen) És ha nincs benne kompresszió üresben miért megy, sebességben miért nem?
Egyik haver azt mondta kuplunglamella csere kellene neki... Jó ötlet lehet?
De az a jellemző.
Ha nincs benne kompresszió, akkor erőtlen lesz a motor, ezért üresben kiforog, de terhelve már nem tud. Nem nagy tudomány.
A kuplunglamellák képtelenek lefogni a motort, legalább is menet közben biztosan nem ez fogja le, hülyeség kicserélni. Sőt ha szétszeded, még jól le is szívatod magad, mire visszaszenveded azt a rugós perselyes, seeger gyűrűs átkot.
Egyszerűen csak falsot szív valahonnan, a szívócsonk tömítéseket ki lehetne cserélni. Lehet nincs rajta légszűrű, vagy tök lukas, az se tesz jót neki.
Még olyan vicces dolog elő szokott fordulni, hogyha leveszik a hengert szerelni, összerakáskor nem vágják ki az átömlőnyílásoknál a tömítést és úgy rakják össze, aztán vakaróznak rajta napokig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!