Honda Civic 2.2 cdti-t venni érdemes?
Honda Civic 2.2 cdti-t szeretnék venni és tapasztalatokat szeretnék kérni az autóról, mert interneten csak nagyon régi bejegyzéseket találtam. Egyébként 30km-es távolságba járok dolgozni (oda vissza 60km) és emelett minden hétvégén több mint 200km-es távolságot teszek meg. Elég kérdéses, hogy ez vagy az 1.8-as érné-e meg jobban, de valahogy nekem mégis ez szimpatizál így jobban erről szeretnék véleményt kérni.
- Mire kell oda figyelni? Milyen költségek merülhetnek fel és átlagosan ezek mennyibe kerülnek? (vezérlés, kuplung stb)
- Mi az oka, hogy 280ezer kilométernél futású autót nem látok neten? Sok a visszatekerés vagy túl hamar feladják a kocsik?
Jó azaz Diesel de nagyon sok európai alkatrész van benne amitől kicsit europaibb a javítása.200 körül a kuplungolas de inkább 280 lesz, a vezérműszíj mivel japán tervezés nem fog tonkremenni illetve rettentően ritka, a motornak tervezési hibája nincs de idővel elhalnak az injektorok (bosch) pár szenzor ami bosch ez normális.
Autó hibái sajnos vannak :
Rádió kijelzője ,
Tükör behajtó mechanizmus
És rám nem biztos de azt hiszem klíma kompresszor szokott meghalni.
Más nem jellemző .
Ettől függetlenul én félve a trehany autoszereloktol az 1.8 benzint vennem
Nem megy a japánoknak a dízel?
Emberünk biztos nem vezetett yamaha munkával fejlesztett isuzu dízelt, nissan dízelt és megannyit.
Aha, a subarunak nem erőssége.
A toyota elszúrta a D-CAT-et.
Ugyanúgy, ahogy a Peugeot, BMW, VW, és minden gyártónál volt gyenge konstrukció.
Ért a japán a dízelhez, ez nem német tradíció, hogy csak Jürgen tudja megcsinálni és más nem.
a CDTI a nyolcadik generációban jött el, az isuzu licenszes 1.7 cdti-t váltotta fel.
Ez már honda fejlesztés.
Méretéhez képest nem túl erős.
2.2 literrel a CTDI 140 lóerő, a HMC LTD. elmondta, hogy túlméretezett.
Kényelmi autó, a megbízhatóság jegyében.
A civicet teljesen jól mozgatja, azt majdnem sportosan, az accordban inkább kényelmes.
Egyébként az az oka, hogy 280 ezerrel nem látod, mert népszerű autók, sokat valószínűleg tekernek, másrészt nem éri meg eladni őket.
Megbízható autók, az értékvesztésük nagy volt, hiszen új ismeretlen konstrukciók voltak, amúgy sem nagy árral. Pedig bebizonyosodott, hogy megy a hondának a dízel, de az áruk nyomott...
Fenntartása nem drágább a német dízeleknél.
Golf 5 PDTDI árakkal számolhatsz.
Végül ezt vettem amit a kérdésben is feltettem.
1 éve használom, nagyon szeretem, eddig jók a tapasztalataim nagyon. Nem bántam meg.
Viszont amit az utolsó kommentelő ír az nagyon nem igaz. Lényegesen több a fenntartása a német dízeleknél. Van a családba PDTDI-s és sokkal olcsóbban tudjuk ahhoz az alkatrészeket szerezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!